Gå til innhold

Betalte spørreundersøkelser, AAP og skatt. Noen som vet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er på AAP. Vurderer å svare på noen betalte spørreundersøkelser. Dette er jo ikke næring eller jobb, men er redd for å gjøre noe galt og få straff fra NAV. Det er lite å tjene, men det kan jo gi noen ekstra hundrelapper i måneden. Noen som vet om det er ulovlig mens man får AAP? Ser ikke ut som det er skattepliktig.

Anonymkode: c248f...49d

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på AAP. Vurderer å svare på noen betalte spørreundersøkelser. Dette er jo ikke næring eller jobb, men er redd for å gjøre noe galt og få straff fra NAV. Det er lite å tjene, men det kan jo gi noen ekstra hundrelapper i måneden. Noen som vet om det er ulovlig mens man får AAP? Ser ikke ut som det er skattepliktig.

Avhenger nok av summen, et par hundre er helt ok, men vær varsom om det blir noen tusen. Sjekk også hva det er mulig å tjene på hobby uten å skatte av det

Anonymkode: 384a3...3b7

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær forsiktig med det. Hvis du kan sitte timesvis og holde på med dette kan NAV hevde at du også kunne brukt denne tiden på jobb.

Anonymkode: 4f2e9...118

AnonymBruker

er det noen spørreundersøkelser som betaler flere lapper i måneden? hvilke i så fall. Hadde vært noe for meg. Jeg har svart på drøssevis med yougov undersøkelser, og får maks 500 i året. Drita lei, men er det noe som er bedre betalt så er jeg interessert i å vite hva de heter? 

Anonymkode: 5bc2f...6ad

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...