AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 Skrevet 30. juli 2020 Jeg er på AAP. Vurderer å svare på noen betalte spørreundersøkelser. Dette er jo ikke næring eller jobb, men er redd for å gjøre noe galt og få straff fra NAV. Det er lite å tjene, men det kan jo gi noen ekstra hundrelapper i måneden. Noen som vet om det er ulovlig mens man får AAP? Ser ikke ut som det er skattepliktig. Anonymkode: c248f...49d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 Skrevet 30. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er på AAP. Vurderer å svare på noen betalte spørreundersøkelser. Dette er jo ikke næring eller jobb, men er redd for å gjøre noe galt og få straff fra NAV. Det er lite å tjene, men det kan jo gi noen ekstra hundrelapper i måneden. Noen som vet om det er ulovlig mens man får AAP? Ser ikke ut som det er skattepliktig. Anonymkode: c248f...49d Avhenger nok av summen, et par hundre er helt ok, men vær varsom om det blir noen tusen. Sjekk også hva det er mulig å tjene på hobby uten å skatte av det Anonymkode: 384a3...3b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 Skrevet 30. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er på AAP. Vurderer å svare på noen betalte spørreundersøkelser. Dette er jo ikke næring eller jobb, men er redd for å gjøre noe galt og få straff fra NAV. Det er lite å tjene, men det kan jo gi noen ekstra hundrelapper i måneden. Noen som vet om det er ulovlig mens man får AAP? Ser ikke ut som det er skattepliktig. Anonymkode: c248f...49d Vær forsiktig med det. Hvis du kan sitte timesvis og holde på med dette kan NAV hevde at du også kunne brukt denne tiden på jobb. Anonymkode: 4f2e9...118 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 Skrevet 31. juli 2020 er det noen spørreundersøkelser som betaler flere lapper i måneden? hvilke i så fall. Hadde vært noe for meg. Jeg har svart på drøssevis med yougov undersøkelser, og får maks 500 i året. Drita lei, men er det noe som er bedre betalt så er jeg interessert i å vite hva de heter? Anonymkode: 5bc2f...6ad 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.