AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 Skrevet 30. juli 2020 Quetiapin er jo et AP og skal vel i teorien holde psykotiske symptomer borte, men funker den like bra mot psykotiske symptomer som andre AP? Om jeg nå velger å seponere Q, vil det kunne øke faren for at psykotiske symptomer vil dukke opp? Har bp1 og orker ikke lenger å ta Q fordi den gjør meg så andpusten og tungpustet om natta. Skikkelig ubehagelig å stå opp på natta for å gå på do og såvidt greie å krenke meg bortover. Melkesyre. Men jeg ønsker jo ikke å ha psykotiske symptomer heller. Er det et annet AP som finnes der ute som både er stemningsstabiliserende og virker mot psykotiske symptomer, og som ikke har ekle bivirkninger? Anonymkode: 4aa5f...ee4 0 Siter
RamonaK Skrevet 30. juli 2020 Skrevet 30. juli 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Quetiapin er jo et AP og skal vel i teorien holde psykotiske symptomer borte, men funker den like bra mot psykotiske symptomer som andre AP? Om jeg nå velger å seponere Q, vil det kunne øke faren for at psykotiske symptomer vil dukke opp? Har bp1 og orker ikke lenger å ta Q fordi den gjør meg så andpusten og tungpustet om natta. Skikkelig ubehagelig å stå opp på natta for å gå på do og såvidt greie å krenke meg bortover. Melkesyre. Men jeg ønsker jo ikke å ha psykotiske symptomer heller. Er det et annet AP som finnes der ute som både er stemningsstabiliserende og virker mot psykotiske symptomer, og som ikke har ekle bivirkninger? Anonymkode: 4aa5f...ee4 Zyprexa har funket veldig bra for meg. Har også bp1. Men en av bivirkningene er sultfølelse, og den kan være litt slitsom å kjempe mot. Men er jo ikke sikkert du får det som bivirkning da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 Takk for svar til Ramona, og takk til dere andrebsom så vennlig deltok med deres kunnskap og erfaringer. Anonymkode: 4aa5f...ee4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.