RamonaK Skrevet 30. juli 2020 Skrevet 30. juli 2020 Da er han endelig reist. Han reiste i går. Gledet meg så utrolig til dette, men har bare vært en ball av angst de siste 24timene. Jeg blir så sint på meg selv, kan jeg ikke bare være glad ? Bare litt? Det kan jo hende at det har noe med alt presset som nå blir lagt på meg. Men jeg vet ikke. Har egentlig aldri vært helt alene før, aldri vært singel. Kanskje det er det? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juli 2020 Skrevet 30. juli 2020 2 minutter siden, RamonaK skrev: Da er han endelig reist. Han reiste i går. Gledet meg så utrolig til dette, men har bare vært en ball av angst de siste 24timene. Jeg blir så sint på meg selv, kan jeg ikke bare være glad ? Bare litt? Det kan jo hende at det har noe med alt presset som nå blir lagt på meg. Men jeg vet ikke. Har egentlig aldri vært helt alene før, aldri vært singel. Kanskje det er det? Så bra han har reist endelig Men det er nok tøft å være alene og ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 Skrevet 30. juli 2020 3 minutter siden, RamonaK skrev: Det kan jo hende at det har noe med alt presset som nå blir lagt på meg. Men jeg vet ikke. Har egentlig aldri vært helt alene før, aldri vært singel. Forklarer hvorfor du tror andre ikke kan være helt ensomme. Anonymkode: 37001...6d8 0 Siter
RamonaK Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Skrevet 30. juli 2020 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Så bra han har reist endelig Men det er nok tøft å være alene og ja. Ja. Det var det. Ja, det kan nok bli det. 0 Siter
RamonaK Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Skrevet 30. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forklarer hvorfor du tror andre ikke kan være helt ensomme. Anonymkode: 37001...6d8 Tror da at folk kan være ensomme. Skjønner også at det kan være vanskelig å få seg venner. Det var valg det var snakk om. Forståelse har jeg masse av. Jeg blir veldig fort ensom og hater være alene. 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 30. juli 2020 Skrevet 30. juli 2020 Det føles kanskje tomt? Uvant? Men det blir bedre med tiden til hjelp. Det er ikke noe rart du reagerer som du gjør, synes jeg. Been there.. 0 Siter
RamonaK Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Skrevet 30. juli 2020 Akkurat nå, dolmio skrev: Det føles kanskje tomt? Uvant? Men det blir bedre med tiden til hjelp. Det er ikke noe rart du reagerer som du gjør, synes jeg. Been there.. Ja, det føles rart. Savner han ikke i det hele tatt. Men er liksom full av angst for alt. Barnevernet kommer til å følge med som hauker pga at han har reist, så det hjelper jo ikke. Satser på at du har rett. Det gikk seg til for deg? 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 30. juli 2020 Skrevet 30. juli 2020 7 minutter siden, RamonaK skrev: Ja, det føles rart. Savner han ikke i det hele tatt. Men er liksom full av angst for alt. Barnevernet kommer til å følge med som hauker pga at han har reist, så det hjelper jo ikke. Satser på at du har rett. Det gikk seg til for deg? Ja, det var tøft, men det gikk seg til. 0 Siter
RamonaK Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Skrevet 30. juli 2020 Akkurat nå, dolmio skrev: Ja, det var tøft, men det gikk seg til. Tenkte liksom at jeg skulle bli så glad. Håper inderlig du har rett. Første jeg tenkte var å finne meg en ny mann, håpløs er jeg. 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 30. juli 2020 Skrevet 30. juli 2020 Akkurat nå, RamonaK skrev: Tenkte liksom at jeg skulle bli så glad. Håper inderlig du har rett. Første jeg tenkte var å finne meg en ny mann, håpløs er jeg. Det blir bedre etter hvert som ting roer seg og du får begynt å bygge deg opp et nytt liv uten han ❤️ Fyll opp tomrommet med aktiviteter.. 0 Siter
RamonaK Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Skrevet 30. juli 2020 Akkurat nå, dolmio skrev: Det blir bedre etter hvert som ting roer seg og du får begynt å bygge deg opp et nytt liv uten han ❤️ Fyll opp tomrommet med aktiviteter.. Ja til uka begynner SFO og barnehage. Da skal jeg male kjøkkenet... ❤️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.