Gå til innhold

Mareritt


RamonaK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Glitter skrev:

Du gjør så godt du kan. Hva mer kan vi gjøre?

Det jeg gjør er ikke godt nok. Jeg ønsker mer for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, dolmio skrev:

Har dette skjedd før?

Nei. Det var rart. Det var akkurat som om jeg fikk støt. Og hele fortiden nåtiden og fremtiden kom som en film foran øynene på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Det jeg gjør er ikke godt nok. Jeg ønsker mer for dem.

Jeg synes du gjør MYE for dem. Du har nettopp fjernet dem fra en voldelig mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Nei. Det var rart. Det var akkurat som om jeg fikk støt. Og hele fortiden nåtiden og fremtiden kom som en film foran øynene på meg. 

Kan det være en reaksjon på at du åpnet deg for oss idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, dolmio skrev:

Jeg synes du gjør MYE for dem. Du har nettopp fjernet dem fra en voldelig mann.

Ja, hadde jo ikke noe valg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, dolmio skrev:

Kan det være en reaksjon på at du åpnet deg for oss idag?

Jeg vet ikke. Føler jeg holder på å bli helt gal. Det er så mye som skjer inni meg, føles ut som en orkan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, RamonaK skrev:

Det jeg gjør er ikke godt nok. Jeg ønsker mer for dem.

Gjør jeg også for mine. 

Det er nok bra psykiateren din kommer tilbake neste uke. Du trenger mer støtte nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Glitter skrev:

Gjør jeg også for mine. 

Det er nok bra psykiateren din kommer tilbake neste uke. Du trenger mer støtte nå. 

Er ikke mye hn kan gjøre. Er jo bare en time. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 minutter siden, RamonaK skrev:

Er ikke mye hn kan gjøre. Er jo bare en time. 

Du kan jo få en innleggelse kanskje? Så kan barna være der de var sist? Vet ikke jeg, men virker som om du har gitt opp. Håper ikke du gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du kan jo få en innleggelse kanskje? Så kan barna være der de var sist? Vet ikke jeg, men virker som om du har gitt opp. Håper ikke du gjør det. 

Alt virker bare håpløst. Skjønner ikke vitsen med å kjempe, føler jeg allerede har tapt. Fremtiden min var så dyster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, RamonaK skrev:

Alt virker bare håpløst. Skjønner ikke vitsen med å kjempe, føler jeg allerede har tapt. Fremtiden min var så dyster. 

Men hvordan kan du vite at dette var framtiden, og ikke bare det du frykter er framtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Glitter skrev:

Men hvordan kan du vite at dette var framtiden, og ikke bare det du frykter er framtiden?

Jeg vet ikke helt hvordan jeg kan forklare det. Men jeg bare vet det. Jeg fikk en følelse av absolutt sikkerhet. Men 100% er jeg jo selvfølgelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, RamonaK skrev:

Jeg vet ikke helt hvordan jeg kan forklare det. Men jeg bare vet det. Jeg fikk en følelse av absolutt sikkerhet. Men 100% er jeg jo selvfølgelig ikke.

Okei. Jeg er ikke så alternativ av meg, så kan ikke helt sette meg inn i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Glitter skrev:

Okei. Jeg er ikke så alternativ av meg, så kan ikke helt sette meg inn i det. 

Nei er egentlig ikke det helt selv. Men jeg ser mye rart noen ganger. Sånn bruddstykker av fremtiden og sånn. Kan kanskje være sykdommen ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, RamonaK skrev:

Nei er egentlig ikke det helt selv. Men jeg ser mye rart noen ganger. Sånn bruddstykker av fremtiden og sånn. Kan kanskje være sykdommen ? 

Kanskje. Jeg vet ikke, men for meg virker det mer sannsynlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Glitter skrev:

Kanskje. Jeg vet ikke, men for meg virker det mer sannsynlig. 

Ja. Det er jo litt snålt. Men det er så rart for jeg fikk en sånn følelse av at, sånn er det. Men det får jeg jo forsåvidt når jeg blir manisk også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, RamonaK skrev:

Alt virker bare håpløst. Skjønner ikke vitsen med å kjempe, føler jeg allerede har tapt. Fremtiden min var så dyster. 

Var fremtiden din dyster? I et mareritt eller i et syn? Du må huske på at det er du som bestemmer fremtiden din ved å ta de valgene du gjør, du skaper din fremtid. Men sykdom kan være uforutsigbar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RamonaK skrev:

Ja. Det er jo litt snålt. Men det er så rart for jeg fikk en sånn følelse av at, sånn er det. Men det får jeg jo forsåvidt når jeg blir manisk også. 

Jeg tenker dette er stresset og frykten som spiller deg et puss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...