Gå til innhold

Mareritt


RamonaK

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Glitter skrev:

Jeg tenker dette er stresset og frykten som spiller deg et puss. 

Ja det er kanskje det. Jeg vet ingenting lenger jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Var fremtiden din dyster? I et mareritt eller i et syn? Du må huske på at det er du som bestemmer fremtiden din ved å ta de valgene du gjør, du skaper din fremtid. Men sykdom kan være uforutsigbar. 

Ja, den var helt fryktelig. Det var i et syn.

Ja, det er kanskje jeg som bestemmer, men det føles ut som jeg ikke har noen kontroll lenger, alt løper liksom fra meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 timer siden, RamonaK skrev:

Ja, den var helt fryktelig. Det var i et syn.

Ja, det er kanskje jeg som bestemmer, men det føles ut som jeg ikke har noen kontroll lenger, alt løper liksom fra meg. 

Ok. Det er ikke noe særlig, kan forstå at det føles som om det er ute av kontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det er ikke noe særlig, kan forstå at det føles som om det er ute av kontroll. 

Men i dag er en ny dag, og nye muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Men i dag er en ny dag, og nye muligheter.

Ja det er sant :) Ingen dag er like, stå på videre du! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er sant :) Ingen dag er like, stå på videre du! 

Ja, får jo uansett ikke gjort noe når barna er her. Moren min kommer på besøk i dag. Uff, får se hvordan det går. Hun prøver å hjelpe ,men ender som regel at jeg må trøste henne for et eller annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
3 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, får jo uansett ikke gjort noe når barna er her. Moren min kommer på besøk i dag. Uff, får se hvordan det går. Hun prøver å hjelpe ,men ender som regel at jeg må trøste henne for et eller annet. 

Håper det går bra når moren din kommer på besøk, kan jo bli kjekt for barna det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Håper det går bra når moren din kommer på besøk, kan jo bli kjekt for barna det :) 

Ja, satser på at hun har en. Bra dag, kommer litt an på hvor mye hun har drikki og røyka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, RamonaK skrev:

Ja, satser på at hun har en. Bra dag, kommer litt an på hvor mye hun har drikki og røyka. 

Ok håper det, får ikke håpe hun er full da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok håper det, får ikke håpe hun er full da. 

Full er hun stort sett hele tiden ,men når hun ikke har drukket eller røyker så mye pleier det det å gå  bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sittet å ventet på moren min i hele dag for hun skulle jo komme på besøk. Hun ringte akkurat og er sørpe full og høy Som bare det. Hun kommer om en time, prøvde å si at det ikke var noen vits siden det er så sent. Men hun gir seg, nei, hun skal hjelpe meg... Hahaha. Hva i all verden er det hun skal gjøre? Hun kommer vel bare til å slokne på sofaen, og det er nok for det beste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dolmio
4 minutter siden, RamonaK skrev:

Da har jeg sittet å ventet på moren min i hele dag for hun skulle jo komme på besøk. Hun ringte akkurat og er sørpe full og høy Som bare det. Hun kommer om en time, prøvde å si at det ikke var noen vits siden det er så sent. Men hun gir seg, nei, hun skal hjelpe meg... Hahaha. Hva i all verden er det hun skal gjøre? Hun kommer vel bare til å slokne på sofaen, og det er nok for det beste. 

Ring henne og si at du legger deg nå og at hun kan komme når hun er edru. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, dolmio skrev:

Ring henne og si at du legger deg nå og at hun kan komme når hun er edru. 

Ja, prøvde meg på den. Men hun bare , det går bra jeg har jo nøkkel😂 😂😂 hun kommer til å sovne med en gang allikevel så det er ikke noe stort problem, bare irriterende. Ja prøvde det en gang, jeg sa jeg bare ville ha noe med henne å gjøre når hun var edru, og vi verken så eller snakket sammen på seks år. Prøver å hjelpe henne , men hun er så sta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt enda et møte med barnevernet, fikk igjen tilbud om miljøterapeut og avlastningshjem, men de har fortsatt ikke fattet noe vedtak, så det blir ikke noe av med det første. Det var sønnens første dag på SFO i dag, og han bar utrolig blid og fornøyd. I morgen begynner datteren i barnehagen. Det skal bli deilig å få litt tid for meg selv. Jeg sliter voldsomt fortiden , vet liksom ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Er så utrolig trøtt og sliten. Får fortsatt ikke sove på grunn av mareritt. Dagene føles som tortur det gjør så innmari vondt. Har vært fryktelig destruktiv og tatt mange dumme valg de siste ukene. Sprakk til og med på selvskadingen , sint på meg selv. Rusa meg gjorde jeg også, (barna var selvfølgelig ikke der) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...