Eva Sofie Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 Jeg ser at en lege jeg var til, som foreskrev OxyContin til meg i begynnelsen av juli, ved en feiltagelse også har forskrevet en pakke på 10 x 100 stk. Paralgin Forte 400 mg. Jeg vet hva jeg skal snakke med fastlegen min om i neste konsultasjon, men hva ville du ha gjort i en samme situasjon? 0 Siter
cilie Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 15 minutter siden, Eva Sofie skrev: Jeg ser at en lege jeg var til, som foreskrev OxyContin til meg i begynnelsen av juli, ved en feiltagelse også har forskrevet en pakke på 10 x 100 stk. Paralgin Forte 400 mg. Jeg vet hva jeg skal snakke med fastlegen min om i neste konsultasjon, men hva ville du ha gjort i en samme situasjon? Hvis ikke du trenger medisinen, er det vel bare å ikke hente den? 0 Siter
emilie321 Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 42 minutter siden, Eva Sofie skrev: Jeg ser at en lege jeg var til, som foreskrev OxyContin til meg i begynnelsen av juli, ved en feiltagelse også har forskrevet en pakke på 10 x 100 stk. Paralgin Forte 400 mg. Jeg vet hva jeg skal snakke med fastlegen min om i neste konsultasjon, men hva ville du ha gjort i en samme situasjon? Jeg ville bare la være å hente de og så fortalt fastlegen at dette ble feil. Fastlegen vil jo se at du ikke har hentet dem. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.