Gå til innhold

5 barn har jeg mistet.....


Gjest sorgfull

Anbefalte innlegg

Gjest sorgfull

Hei...

Det er første gang jeg skriver her... har lest en del...

Jeg skulle hatt 5 barn, men jeg har ingen her på jorden,, bare i himmelen...

2 ganger har jeg mistet tvillinger, og nå siste gangen mista jeg ei jente....

Legene vet ikke hvorfor, men kroppen min virker ikke som om den klarer å holde på de lenger enn 14 uker.....

Nå tør vi ikke bli gravide flere ganger.....

Jeg lurer på om savnet etter de noen gang vil bli mindre.....

Jeg skulle hatt 5 barn rundt meg, men i stedet har jeg ingen.....

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maria

Hei sorgfull!

Så trist å lese din historie-jeg føler virkelig med deg. Sorgen din må være så ufattelig stor. Ingen kan vel forestille seg hvordan det er å miste 5 barn.

Jeg selv har mistet 2 barn og det er nesten heller ikke til å leve med. Det er så vondt, så vondt.

Ønsker deg allikevel alt godt for fremtiden.

Klem og tanker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tankefull

Kjære deg!

Sorgen over barna vi mistet lar seg aldri viske bort;de sier den blekner...

Det at vi aldri fikk lære barna våre å kjenne,men fikk et barn som allerede hadde sovnet fra oss;ja,det kan ikke beskrives,må dessverre gjennomleves....

Vet så altfor godt hvordan du har det!!!Du skal vite at vi er her når du må skrive "av" deg.Ønsker deg bedre dager fremover.Klem fra Nestor sin mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UnderKanSkje

Kjære deg!

Det smerter meg å høre! Ord virker fattige i denne sammenhengen!

Ville bare si at du ikke er alene! Selv skulle jeg vært mor til 6 av de små som er i himmelen i dag... og styrken har svunnet etterhvert som jeg har mistet de jeg har drømt om i mange år....

Men nå er jeg gravid igjen, og heldigvis veldig optimistisk. Jeg er redd 24 timer i døgnet, men allikevel har jeg tro på at det skal lykkes for meg en dag... Det gjelder å bevare troen, Sorgfull!

Jeg trodde jeg heller ikke var mottakelig for flere graviditeter nå... har ikke vært gravid på 2,5 år heller... Det har vært mange tunge år.

Men vi får ikke lov til å gi opp håpet! Styrken får vi etterhvert som vi går!

Jeg føler med deg, kjære Sorgfull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det er så trist å lese disse innleggene, jeg har sittet med tårer i øynene og lest her. Jeg har ingen mulighet til å forstå smerten som mange føler ved å miste et barn de har hatt hos seg. Men jeg har mistet 7 barn jeg har båret inne i meg....

Ikke gi opp, selv om det er tøft. Jeg har to friske barn hos meg som jeg forguder. Så alle abortene, all smerten var ikke forgjeves. Jeg er mamma til to herlige barn, det er mulig, jeg ville bare si det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser det du har skrevet begynner å tårene å trille. Jeg har mistet et barn i uke 22 og vet å vondt dette er. Det å ha mistet fem må være en ufattelig sorg. Skulle så gjerne ha gitt deg en god klem og løfter om at det aldri vil skje igjen... Jeg får nøye meg med å sende deg en klem i tankene mine.

Vit at jeg tenker på deg, håper du har det så bra som du kan ha det. Ikke gi opp på selve livet, selv om det er helt py ton av og til.

Mange varme klemmer fra Katrine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...