Gå til innhold

Så forbannet at jeg rister!


Glitter

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Glitter skrev:

Åja. Men det hadde de visst med min sak. Hehe. Skaden kostet visst 11 000. 

Så utrolig dumt. Men det er jo lite å få gjort noe med nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, RamonaK skrev:

Så utrolig dumt. Men det er jo lite å få gjort noe med nå. 

Det er jo dessverre det. Det ble som det ble. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Glitter skrev:

Jaja. Da har jeg vel dummet meg fullstendig ut. Hørte feil dato. Den datoen det skjedde var jeg riktig nok innlagt, men jeg var hjemme på permisjon og jeg hadde det veldig vanskelig pga en situasjon som hadde oppstått. Drakk masse alkohol og ble funnet bevisstløs utenfor et utested. Ble lagt inn på sykehuset med 2,8 i promille, hadde pustestopp og farlig lavt blodtrykk. Det er et vitne som har sett meg sparke i en bil litt tidligere på kvelden. Jeg husker absolutt ingenting, og kan ikke forstå hvorfor jeg skulle gjøre noe sånt. Må ha vært fullstendig nedsnødd i hodet mitt. 

Så dette var jo ergerlig. Blir vel en kjip bot å betale. Kan jo ikke nekte for at det ikke var meg når jeg ikke husker noe om det og det er en person som har sagt at han så meg. 

Haha. Da hadde jeg ingen grunn til å bli forbannet på andre enn meg selv. 

Og ja. Jeg forsøker å holde meg unna alkohol. Det går for det meste bra, men innimellom gjør det ikke det. 

Nei nå vil jeg synke ned i et hull i bakken av skam. 

Sa de at du måtte betale for skaden også eller er det noe som bileier evt. må kreve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, frosken skrev:

Sa de at du måtte betale for skaden også eller er det noe som bileier evt. må kreve?

De sa at forsikringsselskapet hadde kommet med et krav, også spurte de om jeg var villig til å betale. Da sa jeg at ja hvis det er jeg som har gjort det så må jeg jo det. 

Jeg er virkelig mester i destruktivitet. Kan ikke se noen annen grunn til at jeg gjorde det. At det var for å sette meg selv i trøbbel. 

Var snakk om en ripe i lakken. Men lakkskader blir jo fort dyrt. 

 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vitne som så deg sparke til bilen,  er det en person som kjenner deg siden du ble anmeldt? Hvor har dette vitne henvendt seg siden du ble anmeldt ? Hvordan fikk de tak i navnet ditt egentlig hvis de ikke kjenner deg?

Anonymkode: 88eae...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vitne som så deg sparke til bilen,  er det en person som kjenner deg siden du ble anmeldt? Hvor har dette vitne henvendt seg siden du ble anmeldt ? Hvordan fikk de tak i navnet ditt egentlig hvis de ikke kjenner deg?

Anonymkode: 88eae...26a

Jeg vet ikke akkurat hva som skjedde, men jeg skal visst kort tid etterpå ha svimt av pga alkoholforgiftning. Politiet kom og de sa til Politiet hva jeg hadde gjort. Var Politiet som fikk meg til legevakten. Så jeg kan vel ikke annet enn å tro hva de har sagt og ta konsekvensene av det. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Glitter skrev:

Jeg vet ikke akkurat hva som skjedde, men jeg skal visst kort tid etterpå ha svimt av pga alkoholforgiftning. Politiet kom og de sa til Politiet hva jeg hadde gjort. Var Politiet som fikk meg til legevakten. 

Du skulle bare nektet på alt, men jeg forstår at du ble overrumplet på avhør hos politiet. Gikk de ut fra at du husket noe? Eller skulle de bare ha deg til å innrømme skyld? Hadde vært interessant å sett hva som hadde skjedd hvis du nektet skyld. Kan jo nesten få alle som har vært overstadig beruset til å innrømme nesten hva som helst virker det sånn. Så lenge ting ikke er på tape så kan man jo aldri være helt sikker på at det faktisk var deg. Vitner kan jo alltids lyve.

Anonymkode: 88eae...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skulle bare nektet på alt, men jeg forstår at du ble overrumplet på avhør hos politiet. Gikk de ut fra at du husket noe? Eller skulle de bare ha deg til å innrømme skyld? Hadde vært interessant å sett hva som hadde skjedd hvis du nektet skyld. Kan jo nesten få alle som har vært overstadig beruset til å innrømme nesten hva som helst virker det sånn. Så lenge ting ikke er på tape så kan man jo aldri være helt sikker på at det faktisk var deg. Vitner kan jo alltids lyve.

Anonymkode: 88eae...26a

Ja, vet ikke. Når jeg føler meg så skyldig fordi de mener det var meg så vet jeg liksom ikke hva jeg skal si. Jeg sa at jeg ikke husket noe og kunne jo sånn sett ikke tilstå, men jeg kunne jo av samme grunn ikke nekte heller. Jeg er jo veldig ærlig av meg og ikke ute etter å vri meg unna hvis jeg har gjort noe. Det ligger ikke i min natur. Da føler jeg meg mye verre egentlig. Må jo gjøre opp for meg når jeg har gjort noe galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Glitter skrev:

Ja, vet ikke. Når jeg føler meg så skyldig fordi de mener det var meg så vet jeg liksom ikke hva jeg skal si. Jeg sa at jeg ikke husket noe og kunne jo sånn sett ikke tilstå, men jeg kunne jo av samme grunn ikke nekte heller. Jeg er jo veldig ærlig av meg og ikke ute etter å vri meg unna hvis jeg har gjort noe. Det ligger ikke i min natur. Da føler jeg meg mye verre egentlig. Må jo gjøre opp for meg når jeg har gjort noe galt. 

Synes det er veldig modig og voksent gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RamonaK skrev:

Synes det er veldig modig og voksent gjort. 

Takk. Jeg kan jo ikke gjøre annet. Det er veldig umodent å sabotere for meg selv slik jeg gjør, men jeg må jo i etterkant stå for det jeg har gjort. Så beholder jeg kanskje et snev av selvrespekt. Eller. Det har jeg ikke mye av, men. Kjenner jo på et ansvar om å ta de konsekvenser som kommer. 

Men hadde jo vært fint om jeg klarte å bli mindre hatefull mot meg selv så jeg sluttet å gjøre idiotiske ting for å ødelegge for meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Glitter skrev:

Takk. Jeg kan jo ikke gjøre annet. Det er veldig umodent å sabotere for meg selv slik jeg gjør, men jeg må jo i etterkant stå for det jeg har gjort. Så beholder jeg kanskje et snev av selvrespekt. Eller. Det har jeg ikke mye av, men. Kjenner jo på et ansvar om å ta de konsekvenser som kommer. 

Men hadde jo vært fint om jeg klarte å bli mindre hatefull mot meg selv så jeg sluttet å gjøre idiotiske ting for å ødelegge for meg selv. 

Ja, det er jo ikke noe særlig, men noen ganger gjør man noe feil og det viktigste er jo at man står for det man har gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, det er jo ikke noe særlig, men noen ganger gjør man noe feil og det viktigste er jo at man står for det man har gjort. 

Ja. Det er det. Jeg ville føle meg enda verre hvis jeg prøvde å sno meg unna. Men det blir skikkelig skamfult å eventuelt møte han fyren jeg ikke vet hvem er i konfliktrådet. Huff...

Men det er nå min feil så det er vel fortjent. Får bare legge meg langflat. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Glitter skrev:

Takk. Jeg kan jo ikke gjøre annet. Det er veldig umodent å sabotere for meg selv slik jeg gjør, men jeg må jo i etterkant stå for det jeg har gjort. Så beholder jeg kanskje et snev av selvrespekt. Eller. Det har jeg ikke mye av, men. Kjenner jo på et ansvar om å ta de konsekvenser som kommer. 

Men hadde jo vært fint om jeg klarte å bli mindre hatefull mot meg selv så jeg sluttet å gjøre idiotiske ting for å ødelegge for meg selv. 

Du, hør her, du eier feilene dine. Dersom ikke det er modent så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, XbellaX skrev:

Du, hør her, du eier feilene dine. Dersom ikke det er modent så vet ikke jeg.

Takk. 

Jeg gruet meg til tilbakemeldinger som ville komme når jeg fortalte om hva som faktisk har skjedd, men det gikk jo bra faktisk. 

Jeg skal alltid stå for mine feil. Så får jeg bare håpe jeg klarer å ta meg sammen til slutt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Glitter skrev:

Takk. Jeg kan jo ikke gjøre annet. Det er veldig umodent å sabotere for meg selv slik jeg gjør, men jeg må jo i etterkant stå for det jeg har gjort. Så beholder jeg kanskje et snev av selvrespekt. Eller. Det har jeg ikke mye av, men. Kjenner jo på et ansvar om å ta de konsekvenser som kommer. 

Men hadde jo vært fint om jeg klarte å bli mindre hatefull mot meg selv så jeg sluttet å gjøre idiotiske ting for å ødelegge for meg selv. 

"Sabotere for meg selv", hatefull mot meg selv"  kanskje du skulle slutte å la ditt selvhat/ behov for oppmerksomhet  ,gå ut over andre folk? Stakkars eieren av bilen som må gå igjennom alt trøbbel med politiet, forsikringsselskap og verksted, på grunn av deg. Ser ikke du skriver at du tenker på han/ henne noe sted her. 

Anonymkode: d089d...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Sabotere for meg selv", hatefull mot meg selv"  kanskje du skulle slutte å la ditt selvhat/ behov for oppmerksomhet  ,gå ut over andre folk? Stakkars eieren av bilen som må gå igjennom alt trøbbel med politiet, forsikringsselskap og verksted, på grunn av deg. Ser ikke du skriver at du tenker på han/ henne noe sted her. 

Anonymkode: d089d...f0c

Jo det er selvsagt kjipt for han også. Nå pleier ikke jeg å la ting jeg gjør gå ut over andre. Det er ingen vane jeg har. 

Det endrer ikke det at jeg sannsynligvis har gjort det som en form for selvskading. 

Jeg unnskylder ikke meg selv på noen måte. Jeg har oppført meg som en fullstendig idiot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde endre navnet på denne tråden. Så flau, skamfull og oppgitt at jeg rister. :) Sorry. Jeg har en del galgenhumor. 

Men jeg er faktisk ganske skamfull. Ovenfor han jeg har sparket bilen til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik adferd du har beskrevet er vel derfor du har fått eupf-diagnosen, tenker jeg. Det virker som om de som har den diagnosen her inne alltid bedyrer at de er så snille så og ikke utagerende og at de aldri gjør andre noe vondt..  ok, sier jeg bare, det stemmer jo ikke. Er liten eller manglende selvinnsikt også en del av diagnosesekriteriene, tro? Og benektelse og pynting av den stygge sannheten om hvorfor en har fått diagnosen i utgangspunktet. Noe å tenke på.

Anonymkode: 5a883...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

7 minutter siden, Glitter skrev:

Burde endre navnet på denne tråden. Så flau, skamfull og oppgitt at jeg rister. :) Sorry. Jeg har en del galgenhumor. 

Men jeg er faktisk ganske skamfull. Ovenfor han jeg har sparket bilen til. 

Syns du er tøff som i hele tatt deler dette jeg. Og du vil jo gjøre opp for deg, så alt kommer til å gå bra og bli tilgitt🥰

Anonymkode: 88eae...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...