Gå til innhold

Merker så smått at symptomene kommer..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Jeg skjønner at du har det vanskelig og jeg håper du tar kontakt med hjelpeapparatet og får hjelp.

Men det du har skrevet her er egentlig en dagboksnedtegnelse. Jeg er forundra over at du legger det ut på et forum. Hvis du formulerer et spørsmål og et ønske om tilbakemelding blir det mer naturlig for folk å svare deg.

AnonymBruker
9 timer siden, Drømmeautomat skrev:

Jeg skjønner at du har det vanskelig og jeg håper du tar kontakt med hjelpeapparatet og får hjelp.

Men det du har skrevet her er egentlig en dagboksnedtegnelse. Jeg er forundra over at du legger det ut på et forum. Hvis du formulerer et spørsmål og et ønske om tilbakemelding blir det mer naturlig for folk å svare deg.

Det er det mange som gjør her. Det må være lov å lufte tankene og følelsene sine uten å formulere ting som spørsmål. 

Anonymkode: b10b4...19f

stjernestøv
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg begynner å merke det psykisk nå..

Så smått å kjenne det psykisk at symptomene kommer smygende.

Litt redd for innleggelse pga Covid 19,, men ellers... Vil ikke legges inn uansett. 

Anonymkode: 88205...473

Ta kontakt med behandleren din, du må ikke legges inn hvis du ikke vil. 

Annonse

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det mange som gjør her. Det må være lov å lufte tankene og følelsene sine uten å formulere ting som spørsmål. 

Anonymkode: b10b4...19f

en skriver det vel offentlig for å bli sett og få tilbakemelding, om ikke kunne h*n jo bare skrevet i en dagbok? det er veldig vanskelig å svare på slike innlegg som ts sitt. 

Anonymkode: 20173...f6d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...