Gå til innhold

HAR MIN DATTER ADHD


Gjest sliten alene mamma

Anbefalte innlegg

Gjest sliten alene mamma

jeg er mamma til ei jente som bare blir verre å verre, hun er akkurat rundet fem år å er høyt å laft...går på kaffe bar i oslo å hun løper overalt ned og opp rulletrapper osv .

har nesten ikke ro i kroppen..hun kan sitte så hun r et slit for meg å ha med ut....må plokke på alt å har gang på gang tatt henne for å klatre i alarm stativene i ingangen på butikkene å ved kassene... men synker vist ikke igjenom.å se på video/tv men må sitte å ha ben/armer i bevegelse nesten heletiden alikevel..klarer ikke holde seg hellllllt i ro hun hørre ikke på noe av det jeg sier å må plage vette av sin bror på to . klarer ikke sovne før kl 24 å bruker timene før på å holde broren våken sån får å gjøre en lang historie kort... så kan jeg like gjerne snakke til veggen ..har prøvd det meste fårå få henne til å høre men ikke noe hjelper.... hun har foresten en onkel med adhd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun hørs hyperaktig ut, men..... det er veldig mange som henne som ikke har ADHD,De er rett og slett for utolmodige og

hvis hun deretter har blitt overtrøtt, så får hun jo ikke sove, Har du prøvd innsovnings medisiner? Snakk med en lege eller helsestasjonen. Hvis du fremdeles er urolig for at hun har denne diagnosen, så..... FORLANG utredning så fort som bare det etter at påsken er over.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg

Det hørtes meget kjent ut....

Dette må du få utredet så fort som mulig.

Hun trenger ikke å ha AD/HD men det er mulig ettersom dere har det i slekta fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lamoe

Få jenta di utredet slik at hun kan får adekvat hjelp tidligst mulig dersom dette er nødvendig. Femåringen er "normalt" roligere enn dette, men det varierer selvfølgelig... Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...