Gå til innhold

Ocd/ depresjon/ dårlig form

Anbefalte innlegg

Jeg har fått time på ocd team i høst. Men er fortsatt sånn i tvil. Før hadde jeg ren ocd- nå føles det litt annerledes. Har hatt mange gode år nå- der jeg har vært veldig stabil. 
Siste tiden , da har det vært en blanding av ocd, kanskje depresjon?, generell angst og diverse.

En vanlig dag: våkner med høy angst og føler meg deppa. Kommer meg alltid opp og fungere jo, men sliter. 
barnet vårt: veldig redd for henne. Er så redd hun skal skade seg (at jeg ikke passer godt nok på) 

jobb: er helt sikker på at jeg er en katastrofe. Får gode tilbakemeldinger fra ledere- men klarer ikke tro på det. Venter bare på at alt avsløres, at jeg ikke er flink, slik noen tror. Føler mine kollegaer synes jeg er en katastrofe- at at de bare håper sjefen min oppdager det. Når jeg har gjort en feil- raser verden sammen. 

hus: klarer ikke følge opp slik jeg ønsker å ha hjemmet vårt. Alle andre har det jo så fint, perfekt osv. 

når jeg ser bilder av meg og ser meg i speilet, skjemmes jeg over hvordan jeg ser ut. 

Alt i alt klarer jeg å skjule alt dette- blir ofte kaldt «sola» «du er kronisk blid du» osv. De skulle ha sett hodet mitt på innsiden... 

ps- er dager det formen er bra. Men synes det er flere og flere tunge dager. 

medisin: cipralex 20 mg. 

spørsmål: har dette noe på ocd team å gjøre, eller bør jeg bare finne meg en ny jobb som jeg kan takle- og bare ta meg sammen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456296-ocd-depresjon-d%C3%A5rlig-form/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...