Dory Skrevet 9. august 2020 Skrevet 9. august 2020 Jeg har fått time på ocd team i høst. Men er fortsatt sånn i tvil. Før hadde jeg ren ocd- nå føles det litt annerledes. Har hatt mange gode år nå- der jeg har vært veldig stabil. Siste tiden , da har det vært en blanding av ocd, kanskje depresjon?, generell angst og diverse. En vanlig dag: våkner med høy angst og føler meg deppa. Kommer meg alltid opp og fungere jo, men sliter. barnet vårt: veldig redd for henne. Er så redd hun skal skade seg (at jeg ikke passer godt nok på) jobb: er helt sikker på at jeg er en katastrofe. Får gode tilbakemeldinger fra ledere- men klarer ikke tro på det. Venter bare på at alt avsløres, at jeg ikke er flink, slik noen tror. Føler mine kollegaer synes jeg er en katastrofe- at at de bare håper sjefen min oppdager det. Når jeg har gjort en feil- raser verden sammen. hus: klarer ikke følge opp slik jeg ønsker å ha hjemmet vårt. Alle andre har det jo så fint, perfekt osv. når jeg ser bilder av meg og ser meg i speilet, skjemmes jeg over hvordan jeg ser ut. Alt i alt klarer jeg å skjule alt dette- blir ofte kaldt «sola» «du er kronisk blid du» osv. De skulle ha sett hodet mitt på innsiden... ps- er dager det formen er bra. Men synes det er flere og flere tunge dager. medisin: cipralex 20 mg. spørsmål: har dette noe på ocd team å gjøre, eller bør jeg bare finne meg en ny jobb som jeg kan takle- og bare ta meg sammen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 Skrevet 9. august 2020 2 minutter siden, Dory skrev: spørsmål: har dette noe på ocd team å gjøre, eller bør jeg bare finne meg en ny jobb som jeg kan takle- og bare ta meg sammen? Dette vet du svaret på Dory Anonymkode: e7084...805 0 Siter
Dory Skrevet 9. august 2020 Forfatter Skrevet 9. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette vet du svaret på Dory Anonymkode: e7084...805 ❤️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.