AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 Skrevet 11. august 2020 Musikkterapeuter på DPS sammen med kulturskole og psykisk helse i kommunen skal starte opp kor for psykisk syke her i kommunen. Jeg skal hjelpe til med sangvalg, men så har jeg oppdaget at all musikk jeg hører på er en smule depressive. Og det blir litt feil. Er det noen her som har forslag til sanger som sannsynligvis ikke virker triggende på psykisk syke korsangere? Anonymkode: a9d0d...8d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 Skrevet 11. august 2020 Lean on me Three little birds Sangen fra friends Husker godt at vi sang de i mitt kor Anonymkode: 97ca2...ca8 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 Skrevet 11. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Musikkterapeuter på DPS sammen med kulturskole og psykisk helse i kommunen skal starte opp kor for psykisk syke her i kommunen. Jeg skal hjelpe til med sangvalg, men så har jeg oppdaget at all musikk jeg hører på er en smule depressive. Og det blir litt feil. Er det noen her som har forslag til sanger som sannsynligvis ikke virker triggende på psykisk syke korsangere? Anonymkode: a9d0d...8d7 Er du psyk selv? Anonymkode: 93566...a67 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 Skrevet 11. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Musikkterapeuter på DPS sammen med kulturskole og psykisk helse i kommunen skal starte opp kor for psykisk syke her i kommunen. Jeg skal hjelpe til med sangvalg, men så har jeg oppdaget at all musikk jeg hører på er en smule depressive. Og det blir litt feil. Er det noen her som har forslag til sanger som sannsynligvis ikke virker triggende på psykisk syke korsangere? Anonymkode: a9d0d...8d7 disse ---> https://www.goalcast.com/2018/07/12/most-inspirational-songs-of-all-time/ Anonymkode: f7e00...4a5 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 Skrevet 11. august 2020 Pink Floyd sin sang Shine On You Crazy Diamond . Anonymkode: 6ca12...3fd 1 Siter
cathlin Skrevet 11. august 2020 Skrevet 11. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Musikkterapeuter på DPS sammen med kulturskole og psykisk helse i kommunen skal starte opp kor for psykisk syke her i kommunen. Jeg skal hjelpe til med sangvalg, men så har jeg oppdaget at all musikk jeg hører på er en smule depressive. Og det blir litt feil. Er det noen her som har forslag til sanger som sannsynligvis ikke virker triggende på psykisk syke korsangere? Anonymkode: a9d0d...8d7 Det ligger korsangressurser på denne siden https://www.scorx.org/Home det koster noen kroner. Dog ligger det ute 29 gratissanger. hvis du scroller nederst på siden. Hør f.eks Aftonkvädet og Trasten i höstkvällen. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 Skrevet 12. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du psyk selv? Anonymkode: 93566...a67 Ja Anonymkode: a9d0d...8d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 Skrevet 12. august 2020 Tusen takk for mange gode tips👍 Anonymkode: a9d0d...8d7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.