AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 Skrevet 12. august 2020 En dame med bp 1 sa til meg at barna til mødre med bp1 automatisk vil ha bp 2, men det kan vel ikke stemme? Hun trodde nok det siden hennes eget barn fikk bp 2-diagnose, og da skulle det liksom gjelde alle. Ble likevel litt usikker, derfor vil jeg spørre her. I tillegg viser min egen datter symptomer på bipolar nå. 😢 Anonymkode: bf104...2a5 0 Siter
Villanda Skrevet 12. august 2020 Skrevet 12. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En dame med bp 1 sa til meg at barna til mødre med bp1 automatisk vil ha bp 2, men det kan vel ikke stemme? Hun trodde nok det siden hennes eget barn fikk bp 2-diagnose, og da skulle det liksom gjelde alle. Ble likevel litt usikker, derfor vil jeg spørre her. I tillegg viser min egen datter symptomer på bipolar nå. 😢 Anonymkode: bf104...2a5 Det er en del arv, men barn av foreldre med bp er ikke dømt til å få det selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 Skrevet 12. august 2020 Det stemmer ikke. Anonymkode: 3ae74...d7d 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 Skrevet 12. august 2020 4 minutter siden, Villanda skrev: Det er en del arv, men barn av foreldre med bp er ikke dømt til å få det selv. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer ikke. Anonymkode: 3ae74...d7d Takk. Anonymkode: bf104...2a5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.