AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 Skrevet 12. august 2020 Jeg har hatt en tilbakevendende depresjon i mange år (ca 15) og er nå inne i en alvorlig fase. Jeg har mye angst, har mistet følelser for venner, familie og ting som vanligvis interesserer meg, har mye og påtrengende selvmordstanker, sliter med kosentrasjon, synes alt er tungt, klarer ikke å gjøre vanlige ting hjemme og blir sliten av alt mulig, sover lite og har dårlig søvnkvalitet. Nå står jeg litt i stampe og kommer ingen vei, jeg føler jeg har prøvd alt og blir bare dårligere. Jeg merker forskjell fra dag til dag, og det går i gal retning.. Innleggelser er prøvd, men det er bare for å holde meg i live over natta før de sender meg videre. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, ingen her kan hjelpe meg.. Jeg trenger bare å få ut litt frustrasjon over et system som ikke fungerer. Alle sier "du må be om hjelp når du trenger det", men det er ingen hjelp å få. Anonymkode: 21da8...9c2 0 Siter
Glitter Skrevet 12. august 2020 Skrevet 12. august 2020 Så trist at du har det sånn. Har ikke så mye å komme med egentlig, men jeg føler med deg. Håper du kommer deg ut av den verste depresjonen snart. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 Skrevet 12. august 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt en tilbakevendende depresjon i mange år (ca 15) og er nå inne i en alvorlig fase. Jeg har mye angst, har mistet følelser for venner, familie og ting som vanligvis interesserer meg, har mye og påtrengende selvmordstanker, sliter med kosentrasjon, synes alt er tungt, klarer ikke å gjøre vanlige ting hjemme og blir sliten av alt mulig, sover lite og har dårlig søvnkvalitet. Nå står jeg litt i stampe og kommer ingen vei, jeg føler jeg har prøvd alt og blir bare dårligere. Jeg merker forskjell fra dag til dag, og det går i gal retning.. Innleggelser er prøvd, men det er bare for å holde meg i live over natta før de sender meg videre. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, ingen her kan hjelpe meg.. Jeg trenger bare å få ut litt frustrasjon over et system som ikke fungerer. Alle sier "du må be om hjelp når du trenger det", men det er ingen hjelp å få. Anonymkode: 21da8...9c2 Bruker du medisiner? Har du oppfølging av psykolog/fastlege? Håper det går bedre for deg etter hvert. Anonymkode: 86dbc...d17 0 Siter
kupton Skrevet 12. august 2020 Skrevet 12. august 2020 Håper du får korrekt medikamentell behandling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.