Gå til innhold

Fornektelse av sykdom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men friske folk trenger ikke å gå i samtaler. Og friske folk klarer seg fint i hverdagen. 

Anonymkode: 4508b...c1b

Hvorfor skulle ikke friske folk snakke med andre mennesker? Blir helt feil det. 

Anonymkode: f33d0...f23

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle ikke friske folk snakke med andre mennesker? Blir helt feil det. 

Ikke ta opp plass i PSYKIATRIEN hvis du ikke er PSYK, det sier seg vel selv. Da får du snakke med en av de mange vennene dine isteden. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ta opp plass i PSYKIATRIEN hvis du ikke er PSYK, det sier seg vel selv. Da får du snakke med en av de mange vennene dine isteden. 

Hva godt skulle friske folk få av en plass psykiatrien egentlig? Du er ikke noe overbevisende.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hvilken diagnose du har. I tillegg viser du ingen evne til å nyttiggjøre deg informasjon. Du spør og du får svar, men evner likevel ikke å forstå. Så leit for deg. 

Anonymkode: 38154...571

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva godt skulle friske folk få av en plass psykiatrien egentlig? Du er ikke noe overbevisende.

Hvis hun jeg siterte mener hun ikke er syk så hvorfor går hun til samtaler i psykiatrien da? Det gir ingen mening, og det vitner om at hun egentlig mener hun er syk. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hvilken diagnose du har. I tillegg viser du ingen evne til å nyttiggjøre deg informasjon. Du spør og du får svar, men evner likevel ikke å forstå. Så leit for deg. 

Gå å bak deg boller. 😅

Hvis hun jeg siterte mener hun ikke er syk så hvorfor går hun til samtaler i psykiatrien da? Det gir ingen mening, og det vitner om at hun egentlig mener hun er syk. 

Kanskje hun bare har innbilt seg at hun er syk?

Det er fredag og helg nå. Gå og kjøp deg en kebab i stedet for å sitte her å drite deg ut. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fredag og helg nå. Gå og kjøp deg en kebab i stedet for å sitte her å drite deg ut. 

Du følte deg vel bare truffet fordi du skjønner hvor teit det høres ut at du går frivillig til samtaler samtdig som du påberoper deg å ikke være syk 😂

Du følte deg vel bare truffet fordi du skjønner hvor teit det høres ut at du går frivillig til samtaler samtdig som du påberoper deg å ikke være syk 😂

Haha, du er virkelig underholdende og jeg morer meg hjertelig over kommentarene dine. Det er derfor jeg gidder å sitte her og gi deg tilbakemeldinger.  

Hva er best/verdt av å be noen om å bake boller, eller å kjøpe seg en kebab? 😂

Annonse

Psyke folk og folk med andre sykdommer for den del, blir veldig egoistiske og oppslukt i sin egen sykdom. Er liksom ikke rom for å sette tingene i perspektiv. Kun meg meg meg og dyrking av sykdom. Alle negative ting, både tilstand og opplevelse kan tilskrives sykdommen. Alt. Veldig spesielt. 

Anonymkode: cbd93...e01

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Psyke folk og folk med andre sykdommer for den del, blir veldig egoistiske og oppslukt i sin egen sykdom. Er liksom ikke rom for å sette tingene i perspektiv. Kun meg meg meg og dyrking av sykdom. Alle negative ting, både tilstand og opplevelse kan tilskrives sykdommen. Alt. Veldig spesielt. 

Huffda, det høres vondt ut å ha det sånn. Takk for at du ville dele med oss hvordan du har det! 

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huffda, det høres vondt ut å ha det sånn. Takk for at du ville dele med oss hvordan du har det! 

Nå er ikke jeg syk, men du følte deg truffet forstår jeg. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg syk, men du følte deg truffet forstår jeg. 

Om ikke utsagnet ditt over handlet om deg, så sier det i alle fall mye om deg. Og du mestrer evnen til å sette ting i perspektiv veldig godt selv, ser jeg. Du har hele oversikten du, og vet akkurat hvordan absolutt alle syke både innenfor somatikken og psykiatrien har det. Gratulerer! 😀 Kanskje har du en lysende karriere foran deg innenfor det paranormale feltet siden du åpenbart er synsk? 😀

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om ikke utsagnet ditt over handlet om deg, så sier det i alle fall mye om deg. Og du mestrer evnen til å sette ting i perspektiv veldig godt selv, ser jeg. Du har hele oversikten du, og vet akkurat hvordan absolutt alle syke både innenfor somatikken og psykiatrien har det. Gratulerer! 😀 Kanskje har du en lysende karriere foran deg innenfor det paranormale feltet siden du åpenbart er synsk? 😀

Så så må ikke bli så sinna! Er ikke min feil at du sitter hos psykiater og prøver å "fornekte" at du er psyk for å gjøre deg mer interessant. Og så sitter du her inne, etter å ha rundet google på temaet, for å bekrefte at du er "inne på noe". De som virkelig fornekter at de er psyke, er så psyke at de ikke er klar over det selv. 

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja men om en ikke syns en er syk hvorfor går en i behandling da? Det tyder jo på at en faktisk syns en er syk.

En fornektelse av diagnose betyr ikke nødvendigvis at en tror en ikke er syk. Selv om det er satt en diagnose kan en ha andre problemer en trenger hjelp med uten at det går under en gitt diagnose. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...