Fru2020 Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 (endret) Jeg blir så veldig trøtt av Truxal. Det fungerer jo fint på kvelden når jeg skal sove, men det fungerer ikke på dagtid da jeg ender opp med å måtte legge meg for å sove. Dette gjør at jeg sjeldent tar dem, selv om jeg hadde hatt behov for det. Er det noen som kjenner seg igjen og har et alternativ? Det kan ikke være Kvetiapin. Endret 15. august 2020 av Fru2020 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva Sofie Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 Jeg har nylig hatt god erfaring med lav dose Atarax. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aa-k-j Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 6 timer siden, Fru2020 skrev: Jeg blir så veldig trøtt av Truxal. Det fungerer jo fint på kvelden når jeg skal sove, men det fungerer ikke på dagtid da jeg ender opp med å måtte legge meg for å sove. Dette gjør at jeg sjeldent tar dem, selv om jeg hadde hatt behov for det. Er det noen som kjenner seg igjen og har et alternativ? Det kan ikke være Kvetiapin. Hvis det er pga angst så hadde jeg god nytte av stemetil og den blir en ikke trøtt av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 16. august 2020 Forfatter Del Skrevet 16. august 2020 22 timer siden, Eva Sofie skrev: Jeg har nylig hatt god erfaring med lav dose Atarax. 15 timer siden, aa-k-j skrev: Hvis det er pga angst så hadde jeg god nytte av stemetil og den blir en ikke trøtt av. Takk for tips👍 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.