Gå til innhold

Har du blitt nektet akuttinleggelse før?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg ble nekter en gang. Det var grusomt. Var så psykotisk at jeg trodde stemmene var onde ånder hjemme så turte ikke dra hjem. Ville bli lagt inn fordi jeg ikke turte være hjemme. Så lå ute til 04 på natta da turte jeg til slutt dra hjem. Våknet neste dag med masse ubesvarte anrop fra fact. Ble lagt inn den dagen og senere overført til tvang da jeg ikke turte være innlagt mer for jeg var redd for å bli Tvangsmedisinert. Så å bli nektet bare utsatte en dag. Men grusomt å bli nektet innleggelse når jeg ikke turte være hjemme, den ENE gangen jeg faktisk ba om det

image.png

image.jpeg

Annonse

9 minutter siden, Fru2020 skrev:

Jeg har aldri blitt nektet, men har aldri spurt selv. Det har alltid vært miljøpersonell som har bedt om vurdering fra legen.

Miljøpersonell? Bor du i omsorgsbolig? 

Anonymkode: 5d1cd...572

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke du skrevet før at du fikk et nei en gang du spurte? 

Anonymkode: 5d1cd...572

Nei. Jeg har fått avslag på henvisning til planlagt innleggelse på DPS. Jeg tenkte bare på akuttinnleggelse, men da har du jo rett. Jeg har jo fått avslag, men det ble endret på to måneder senere da så jeg skal inn i seks uker i slutten av september. Gruer meg litt. 

Ellers så skulle jeg egentlig inn i 2017, men siden jeg var så dårlig og ustabil så trakk de det tilbake. Så kom jeg inn dit likevel ett år senere. 

8 minutter siden, Glitter skrev:

Nei. Jeg har fått avslag på henvisning til planlagt innleggelse på DPS. Jeg tenkte bare på akuttinnleggelse, men da har du jo rett. Jeg har jo fått avslag, men det ble endret på to måneder senere da så jeg skal inn i seks uker i slutten av september. Gruer meg litt. 

Ellers så skulle jeg egentlig inn i 2017, men siden jeg var så dårlig og ustabil så trakk de det tilbake. Så kom jeg inn dit likevel ett år senere. 

Hva oppnår man ved innleggelse da? Hva gjøres der som er så gjevt? Hva er hensikten? 

Anonymkode: 3f6c9...218

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva oppnår man ved innleggelse da? Hva gjøres der som er så gjevt? Hva er hensikten? 

Anonymkode: 3f6c9...218

Så jo nå at tråden handler om avslag på nettopp akuttinnleggelse. Så da var mitt første svar riktig. Nei. 

Hva man oppnår? Det kommer jo an på hvorfor man er der. Det er ikke gjevt å være der heller. Man er det fordi man trenger hjelp. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...