Gå til innhold

Hva feier det noen her inne

Anbefalte innlegg

som mener att de vet bedre enn leger og psykologer og andre om hva som feiler folk? 

Og hvorfor har de sånt behov for å trykke folk ned og påstå att folk ikke er syke og att de opptar plass i psykiatrien av ren ondskap for å utnytte systemet? Eller att de har andre diagnoser enn det de sier att de har? 

Er de paranoide? Kverulanter? Blottet for empati? På spekteret? Noe å lure på ja. 

Anonymkode: 49df0...7d5

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456412-hva-feier-det-noen-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Trine skrev:

Jeg vet ihvertfall at det ikke har noe med spekteret å gjøre. Men om de er på spekteret kan godt hende. Jeg tror de bare er lite opplyst uten å forstå det selv.

Eller de er bare mer opplyst rett og slett.

Anonymkode: 93181...1ac

12 minutter siden, Trine skrev:

Jeg vet ihvertfall at det ikke har noe med spekteret å gjøre. Men om de er på spekteret kan godt hende. Jeg tror de bare er lite opplyst uten å forstå det selv.

Det tror jeg er en grov undervurdering av de som liker å provosere andre ved å skrive den typen innlegg som nevnes. 

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

som mener att de vet bedre enn leger og psykologer og andre om hva som feiler folk? 

Og hvorfor har de sånt behov for å trykke folk ned og påstå att folk ikke er syke og att de opptar plass i psykiatrien av ren ondskap for å utnytte systemet? Eller att de har andre diagnoser enn det de sier att de har? 

Er de paranoide? Kverulanter? Blottet for empati? På spekteret? Noe å lure på ja. 

Er da ikke gitt at de "feiler" noe som helst, annet enn av de liker å provosere. Og de får usedvanlig mye respons på sin lek her inne. 

Annonse

52 minutter siden, frosken skrev:

Er da ikke gitt at de "feiler" noe som helst, annet enn av de liker å provosere. Og de får usedvanlig mye respons på sin lek her inne. 

De feiler nok noe når de er inne på forumet her for psykiatri og leker. Hvorfor skulle de ellers være her på dette forumet? Er det kanskje fordi de skal ta de som er syke, men hvorfor?

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De feiler nok noe når de er inne på forumet her for psykiatri og leker. Hvorfor skulle de ellers være her på dette forumet? Er det kanskje fordi de skal ta de som er syke, men hvorfor?

De er syke selv?

Anonymkode: 053e7...853

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de får oppmerksomhet så det ljomer etter.

Endret av XbellaX
53 minutter siden, frosken skrev:

Det tror jeg er en grov undervurdering av de som liker å provosere andre ved å skrive den typen innlegg som nevnes. 

Hvordan vet folk at noen skriver noe fordi de liker å provosere? Altså, jeg lurer oppriktig på det. Er det en intuisjon? Jeg får mistanke altfor sent.

1 time siden, Trine skrev:

Jeg tror det har med spekteret å gjøre kanskje. Fordi disse personene hele tiden kommer inn på att de ikke har noen venner eller noe sosialt liv. Og så mener de att de som har det ikke kan være syke. 

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det har med spekteret å gjøre kanskje. Fordi disse personene hele tiden kommer inn på att de ikke har noen venner eller noe sosialt liv. Og så mener de att de som har det ikke kan være syke. 

Det er nok heller noen copy cats, antar jeg.

Anonymkode: 053e7...853

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på spekteret og jeg har ingen meninger om hvorvidt andre er feildiagnostisert eller ikke. Jeg har jo ikke noe grunnlag for å uttale meg om det. Og på facebook-grupper for folk på spekteret, er det ingen som mener at andre ikke har diagnosen. Tror heller det dreier seg om personlighet enn diagnose. Å diagnostisere/avdiagnostisere andre er ikke et symptom på noe som helst, så vidt jeg vet.

Jeg har ca peil på hvem møkkasprederen er. Altså nicket. Det er en person som er blottet for sosiale antenner. Da mener jeg skikkelig blåst. Ikke bare det, men modenhet som en 8 åring har hen også. Vedkommende er det bare å ignorere, og i hvert fall ikke svare utfyllende på frekkhetene til denne noldusen.

Anonymkode: 72d8d...c65

Trollet har funnet sin perfekte lekeplass da folk her inne svarer med lange utleverende svar på alle trådene hen starter i steden for å ignorere. Hvis dere ignorerer og ikke svarer blir det kjedeligere å trolle. Trollet trenger næring og får det her inne.

Anonymkode: 4a608...0f3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...