Eva Sofie Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå får du gi deg med alle de diskusjonene dine. Jeg er så lei av at du hele tiden skal kverulere. Anonymkode: 76d00...db6 Kan ikke se hvor jeg kverulerer her? Og for øvrig første gang jeg har fått høre den påstanden om meg selv - så det var en ny innfalsvinkel 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå får du gi deg med alle de diskusjonene dine. Jeg er så lei av at du hele tiden skal kverulere. Anonymkode: 76d00...db6 Eva Sofie er en meget oppegående og klok dame, og hun ville aldri ha funnet på å kverulere eller å værere ufin mot andre. Her er det du som bør skjerpe deg, for du fremstår veldig umoden. Anonymkode: 03326...faa 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eva Sofie er en meget oppegående og klok dame, og hun ville aldri ha funnet på å kverulere eller å værere ufin mot andre. Her er det du som bør skjerpe deg, for du fremstår veldig umoden. Anonymkode: 03326...faa Syns du det er gøy å diskutere både anonymt og med nick eller? Anonymkode: 76d00...db6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.