Gå til innhold

Fy flate som jeg HATER folk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske jeg kunne leve i ødemarken uten kontakt med en eneste dritt. Folk er ekle og sleske, rotter seg sammen som sleipe slimåler, menneskeheten er en kreftsvulst.

Er jeg psykopat, eller er det fordi jeg har aspergers?

Anonymkode: 2cafa...425

Høres mer psykopatisk ut.

Anonymkode: 31e55...7d2

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske jeg kunne leve i ødemarken uten kontakt med en eneste dritt. Folk er ekle og sleske, rotter seg sammen som sleipe slimåler, menneskeheten er en kreftsvulst.

Da kan du jo starte med å melde deg ut herfra sånn at vi andre kan slippe dine alltid så ufine, frekke og ekle kommentarer. Er du en av de jeg tror du er, så er du mer psykopat ja når du driver og trykker andre ned og alltid skal kverulere på en veldig stygg måte. Aspergerdiagnosen din er bare et skalkeskjul, for få med Asperger holder på sånn som du gjør. 

Anonymkode: 6b29f...b54

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan du jo starte med å melde deg ut herfra sånn at vi andre kan slippe dine alltid så ufine, frekke og ekle kommentarer. Er du en av de jeg tror du er, så er du mer psykopat ja når du driver og trykker andre ned og alltid skal kverulere på en veldig stygg måte. Aspergerdiagnosen din er bare et skalkeskjul, for få med Asperger holder på sånn som du gjør. 

Å, hvem er jeg da?

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hat er et sterkt ord som innebærer sterke følelse. Hat er ikke fornuftstyrt og hat er ødeleggende. Ofte ligger det frykt, skuffelse og avvisning bak hatet. Visste du at hat ikke er motpolene til kjærlighet? Motpolene til kjærlighet er likegyldighet. Uansett trenger man andre mennesker for å fungere i et samfunn så det er jo litt greit at de finnes. Jeg tenker ikke på deg som et dårlig menneske som sier det du sier men på en som ikke har det så greit. 

Anonymkode: e5d29...169

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å, hvem er jeg da?

Du er en av disse med Asperger/autisme som ødelegger forumet med ekle kommentarer. Ikke alle med AS/autisme gjør det, men her innrømmer du jo at du hater alle mennesker. Resten sier seg derfor selv. Du er en av "disse".  

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å hate alt og alle går ikke utover noen andre enn deg selv. Det krever mye energi å hate.

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er en av disse med Asperger/autisme som ødelegger forumet med ekle kommentarer. Ikke alle med AS/autisme gjør det, men her innrømmer du jo at du hater alle mennesker. Resten sier seg derfor selv. Du er en av "disse".  

Ta borderline sinnet ditt utover noen andre. Du forpester forumet ved å henge ut folk sånn der. Det er ikke greit. 

Anonymkode: 023ba...59d

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta borderline sinnet ditt utover noen andre. Du forpester forumet ved å henge ut folk sånn der. Det er ikke greit. 

Anonymkode: 023ba...59d

Du forpester forumet når du henger ut Borderlinere på den måten der, og det er ikke greit  Nei, jeg har aldri hatt eupf. Har faktisk ingen psykiatriske diagnoser. 😊 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du forpester forumet når du henger ut Borderlinere på den måten der, og det er ikke greit  Nei, jeg har aldri hatt eupf. Har faktisk ingen psykiatriske diagnoser. 😊 

Den er det ingen som tror på.

Anonymkode: 895d1...fa8

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har aspergers syndrom så tenker du kanskje at alle mennesker burde være bare snille?

I den virkelige verden , så er vi mennesker begge deler. Vi er snille , omsorgsfulle, omtenksomme, vennlige og pålitelige. Men også kan vi være slemme, løgnaktige, bedragerske og hatefulle i ett og samme menneske.

Dette passer ikke i verdensbildet til en som er diagnostisert med asberger. Borderlinere har det på samme måten, de deler inn befolkningen i snille og slemme mennesker.

28 minutter siden, Stormwind skrev:

Hvis du har aspergers syndrom så tenker du kanskje at alle mennesker burde være bare snille?

I den virkelige verden , så er vi mennesker begge deler. Vi er snille , omsorgsfulle, omtenksomme, vennlige og pålitelige. Men også kan vi være slemme, løgnaktige, bedragerske og hatefulle i ett og samme menneske.

Dette passer ikke i verdensbildet til en som er diagnostisert med asberger. Borderlinere har det på samme måten, de deler inn befolkningen i snille og slemme mennesker.

Må synes jeg at du skjønnmaler mennesker med autisme.

Det å f.eks ha Asperger er ikke ensbetydende med å ha psykisk utviklingshemming (IQ under 70). Aspergere har normal IQ (noen ganger høyere) og vet derfor veldig godt at både verden og mennesker kan være onde og gode, og at det finnes alle sjatteringer og nyanser derimellom. Siden Aspergere har normal IQ, vet de også forskjellen på rett og galt, og de har også evnen til å velge gode eller dårlige gjerninger ift seg selv og andre. 

Jeg synes det derfor blir helt feil å skulle løfte denne diagnosegruppa opp til noe stakkarslig eller noe som skulle minne om edelhet. 

39 minutter siden, Stormwind skrev:

Jeg har ikke sagt at asbergere har lav IQ. Tvertimot, så kan de i mange tilfeller være begavede.

Nei, du sa ikke det. Men det kunne kanskje komme litt sånn fram i de to første avsnittene spesielt, når du skulle forklare for dem hvordan verden og menneskene var. Med normal eller høyere IQ vet de nok dette veldig godt selv, var poenget mitt. 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du sa ikke det. Men det kunne kanskje komme litt sånn fram i de to første avsnittene spesielt, når du skulle forklare for dem hvordan verden og menneskene var. Med normal eller høyere IQ vet de nok dette veldig godt selv, var poenget mitt. 

Men sort-hvitt tenking er jo et klassisk symptom på asperger. Og da er det jo ikke uvanlig å se verden på den måten. 

Anonymkode: c30ee...341

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan vel ikke vite om trådstarter pleier å skrive ekle kommentarer til andre eller ikke? Akkurat i denne tråden så er det vel helst du som skriver ekle kommentarer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...