Gå til innhold

Fy flate som jeg HATER folk

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, frosken skrev:

Du kan vel ikke vite om trådstarter pleier å skrive ekle kommentarer til andre eller ikke? Akkurat i denne tråden så er det vel helst du som skriver ekle kommentarer?

Når det er en som sier at han HATER alle mennesker, så er det veldig høy sannsynlighet for at vedkommende viser det i praksis, f.eks på et nettforum. Mange har fått ned seg at det er en eller flere som ofte slenger spydige og onde kommentarer til andre her inne, men muligens du er ett av unntakene. 

Anonymkode: 6b29f...b54

Fortsetter under...

På 17.8.2020 den 1.30, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske jeg kunne leve i ødemarken uten kontakt med en eneste dritt. Folk er ekle og sleske, rotter seg sammen som sleipe slimåler, menneskeheten er en kreftsvulst.

Er jeg psykopat, eller er det fordi jeg har aspergers?

Anonymkode: 2cafa...425

Det kommer sikkert an på om du har disse tankene 24 7 365, eller om du bare har en dårlig dag. Det trenger uansett ikke bety at du er psykopat. Misantrop vil være det rette ordet. "Hell is other people".

Anonymkode: d89e3...222

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når det er en som sier at han HATER alle mennesker, så er det veldig høy sannsynlighet for at vedkommende viser det i praksis, f.eks på et nettforum. Mange har fått ned seg at det er en eller flere som ofte slenger spydige og onde kommentarer til andre her inne, men muligens du er ett av unntakene. 

Anonymkode: 6b29f...b54

Er du han mannen med schizofreni, men som kun hadde psykose en gang for 10år siden? 

Anonymkode: 023ba...59d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...