AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 Skrevet 17. august 2020 Noen som kan fortelle om sin erfaring fra Villa SULT? Mamma vil at jeg skal begynne der.... vil gjerne ha alle mulige erfaringer. Anonymkode: bdae1...d38 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 Skrevet 17. august 2020 Jeg har lurt på hvorfor de har valgt å kalle seg Villa Sult? Teiteste navnet ever på et hjelpetilbud for anorektikere. Det er noe hånlig over det. Anonymkode: f180e...53f 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 Skrevet 17. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lurt på hvorfor de har valgt å kalle seg Villa Sult? Teiteste navnet ever på et hjelpetilbud for anorektikere. Det er noe hånlig over det. Anonymkode: f180e...53f – For å være litt frekke. Vi gjør oss ikke beskjedne, det er en kulturell referanse. Jeg er besatt av Hamsuns roman Sult. Og det vi driver med handler om sult, det handler om emosjonell feilernæring. Vi har testet ut navnet med masse pasienter. Tøft, sier de. https://morgenbladet.no/samfunn/2014/en_villa_ved_navn_sult Anonymkode: 187b6...44d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.