Gå til innhold

Flere samtidige personlighetsforstyrrelser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva mener du med troverdig og sannsynlig? At noen lyver? 

Jeg har EUPF. Er også innenfor kriteriene for avhengig og unnvikende PF, men med EUPF og Asperger syndrom mente de det var smør på flesk å også ha de på papiret som egne diagnoser. 

Annonse

2 timer siden, Marye skrev:

Møtte ei jente som sa hun hadde borderline og antisosial 

Jeg har vært borti en sånn jeg også. Fy fader som hun brukte folk, var utro, og manipulerende, og alltid i krise. Jeg kuttet henne ut etter mange år. Ble helt matt av å ha henne i livet mitt. En sers dårlig kombo.... Meg meg meg hele tiden, og aldri noen interesse for hva hun gjorde mot andre, eller ta ett hint om å skjerpe seg.

Jeg har møtt folk med bare borderline, og de er helt annerledes. Men kombinert med dyssosial er det ett helvete.

Anonymkode: bc6a7...735

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt folk med bare borderline, og de er helt annerledes. Men kombinert med dyssosial er det ett helvete.

Det må jo bare bety ekte psykopat! Og sånne må en holde seg langt unna, for de er både skadelige og farlige for andre.  

Anonymkode: 9f85d...979

Jeg kjenner en med kun borderline og hun må være det verste menneske jeg kjenner. Kan dessverre ikke kutte henne ut heller da hun er i familie, men makan til løgnaktig, oppmerksomhetssøkende og selvopptatte person har jeg aldri møtt verken før eller siden. 

Anonymkode: 74dbe...c89

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner en med kun borderline og hun må være det verste menneske jeg kjenner. Kan dessverre ikke kutte henne ut heller da hun er i familie, men makan til løgnaktig, oppmerksomhetssøkende og selvopptatte person har jeg aldri møtt verken før eller siden. 

Da er det nok noe "mer" enn bare borderline.

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må jo bare bety ekte psykopat! Og sånne må en holde seg langt unna, for de er både skadelige og farlige for andre.  

Anonymkode: 9f85d...979

Ja, hun er ett mareritt. Objektivt er det synd på henne (grunnet somatiske ting), men jeg orker ikke forholde meg til henne lengre.

Anonymkode: bc6a7...735

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må ikke tilskrive all adferd og karakter til diagnosen hun har. Man har en diagnose som setter mye preg ja, men så er det også den underliggende personligheten og evt andre diagnoser. 

Jeg mener bare at å ha borderline unnskylder ikke å være jævlig mot andre. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...