Gå til innhold

Kommentarer og utestenging

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det har tiltatt utrolig mye den siste tiden og forumet har faktisk tapt seg en del etter min mening. Det å slenge diagnoser etter folk som om det var et skjellsord eller karakteristika for en viss type dårlig oppførsel, synes jeg er en uting, for det får hele tråden til å spore av og setter gruppen som har diagnosen i både et feil og dårlig lys. Selv om en med en viss diagnose oppfører seg dårlig, vil ikke det si at alle oppfører seg likedan. Den feiloppfatningen ser det ut til at det er en del som lider av her uten at jeg skal kaste ut en diagnose på det... ;)

Annonse

6 timer siden, Villanda skrev:

Uavhengig av diagnose. Det er mye snakk om diagnoser nå. Hvorfor blir ikke de/den som stadig kommer med ufine kommentarer utestengt fra forumet?

Hva slags type kommentarer er det snakk om? 

Anonymkode: 4317f...7a5

Da vi har en del brukere som er veldig mye opp og ned i humør og oppførsel er vi nok lit rundere i regelverket her inne. Men regelbrudd gir følger, dog ikke like fort som f.eks på Kvinneguiden. Nå har jeg vært litt streng med rydding i dag nettopp pga dette og fjernet hvertfall en tråd da det faller under brukerangrep (på en brukergruppe) slik det virker å bli tatt.

Admin

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...