Gå til innhold

Ser dere også at hånden min er rar?

Anbefalte innlegg

Lurer på om dere ser det samme som meg? Hånden ser ut som ekkel gummi, og en slags blanding mellom hånd og fot? Den ser ikke ekte ut oh jeg synes den er skummel. 

Har inntatt litt sentralstimulerende rusmiddel og lurer på om jeg hallusinerer? 

20200818_102434.jpg

Anonymkode: e839d...60b

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om dere ser det samme som meg? Hånden ser ut som ekkel gummi, og en slags blanding mellom hånd og fot? Den ser ikke ekte ut oh jeg synes den er skummel. 

20200818_102434.jpg

Ser helt normal ut.

Anonymkode: ca3f1...e92

Annonse

Hånden din ser helt normal ut. Den fremstår som ruglete i speilet kun fordi du ikke greier å holde mobilkameraet rolig når du tar bilder. 

Jeg tenker at du enten er ruset som Grendel sier, eller at du har du en vrangforestilling. Eller begge deler. 

Anonymkode: b7378...580

Ble redd eget speilbilde også. Det var så intenst. Samtidig var jeg klar nok i hode til å kunne observere meg selv. Så filmet meg mens jeg så meg i speilet. Etter hvert ble jeg redd/frastøtt og sperret øynene opp så øynene nesten poppet ut. 

Tror det verste er over allerede. Evt bare ikke så skummelt nå når jeg har fått bekreftelse på at jeg bare hallosunerer. Jeg har ikke tatt så mye som det virker til. Har vært våken to-tre dager, og tatt litt nå og da, men jeg har ikke store pupiller. De er normale de. Nå er jeg på butikken. 

På 18.8.2020 den 11.31, AnonymBruker skrev:

Tror det verste er over allerede. Evt bare ikke så skummelt nå når jeg har fått bekreftelse på at jeg bare hallosunerer. Jeg har ikke tatt så mye som det virker til. Har vært våken to-tre dager, og tatt litt nå og da, men jeg har ikke store pupiller. De er normale de. Nå er jeg på butikken. 

Hvem som helst kan jo begynne å hallusinere uten søvn som da i tillegg skyldes at man er påvirket av sentralstimulerende. All sunn fornuft burde tilsi at du burde få deg litt søvn - så håper du har sovet nå. Jeg har maksimalt gått litt over 50 timer uten å sove, og da uten påvirkning av sentralstimulerende, og man føler seg virkelig ødelagt i hodet og kroppen om man tillater seg å kjenne etter.

For lite søvn er ikke bra for hjernen hverken her og nå og ikke med tanke på din fremtidige alderdom, bl.a. har studier vist at for lite søvn kan ha sammenheng med økt forekomst av demens i alderdommen. Det finnes flere artikler om det bl.a. på Forskning.no, men her er en av dem: "Forskere fant sammenheng mellom søvnproblemer og Alzheimer".

På 18.8.2020 den 10.27, AnonymBruker skrev:

20200818_102434.jpg

Du har en fin hånd. 

Anonymkode: be64e...562

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...