AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 Skrevet 18. august 2020 Lurer på om dere ser det samme som meg? Hånden ser ut som ekkel gummi, og en slags blanding mellom hånd og fot? Den ser ikke ekte ut oh jeg synes den er skummel. Har inntatt litt sentralstimulerende rusmiddel og lurer på om jeg hallusinerer? Anonymkode: e839d...60b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 Skrevet 18. august 2020 Shit ser dere hvor deformert den er? Anonymkode: e839d...60b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 Skrevet 18. august 2020 Vises dette bedre? Anonymkode: e839d...60b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 Skrevet 18. august 2020 Prøver en siste gang. Går jo fan ikke an å poste bilder i normal størrelse og oppløsning her!!! Anonymkode: e839d...60b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 Skrevet 18. august 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om dere ser det samme som meg? Hånden ser ut som ekkel gummi, og en slags blanding mellom hånd og fot? Den ser ikke ekte ut oh jeg synes den er skummel. Har inntatt litt sentralstimulerende rusmiddel og lurer på om jeg hallusinerer? Anonymkode: e839d...60b Ser helt normal ut. Anonymkode: ca3f1...e92 0 Siter
Grendel Skrevet 18. august 2020 Skrevet 18. august 2020 Hånden din er helt OK. Det er bare du som er ruset. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 Skrevet 18. august 2020 Hånden din ser helt normal ut. Den fremstår som ruglete i speilet kun fordi du ikke greier å holde mobilkameraet rolig når du tar bilder. Jeg tenker at du enten er ruset som Grendel sier, eller at du har du en vrangforestilling. Eller begge deler. Anonymkode: b7378...580 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 Skrevet 18. august 2020 Du har i tilfellet ikke inntatt bare litt sentralstimulerende hvis du hallusinerer. Vent med å studer hånden din til du er edru. Anonymkode: b24d2...8db 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 Skrevet 18. august 2020 Ble redd eget speilbilde også. Det var så intenst. Samtidig var jeg klar nok i hode til å kunne observere meg selv. Så filmet meg mens jeg så meg i speilet. Etter hvert ble jeg redd/frastøtt og sperret øynene opp så øynene nesten poppet ut. Tror det verste er over allerede. Evt bare ikke så skummelt nå når jeg har fått bekreftelse på at jeg bare hallosunerer. Jeg har ikke tatt så mye som det virker til. Har vært våken to-tre dager, og tatt litt nå og da, men jeg har ikke store pupiller. De er normale de. Nå er jeg på butikken. Anonymkode: e839d...60b 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 20. august 2020 Skrevet 20. august 2020 På 18.8.2020 den 11.31, AnonymBruker skrev: Tror det verste er over allerede. Evt bare ikke så skummelt nå når jeg har fått bekreftelse på at jeg bare hallosunerer. Jeg har ikke tatt så mye som det virker til. Har vært våken to-tre dager, og tatt litt nå og da, men jeg har ikke store pupiller. De er normale de. Nå er jeg på butikken. Anonymkode: e839d...60b Hvem som helst kan jo begynne å hallusinere uten søvn som da i tillegg skyldes at man er påvirket av sentralstimulerende. All sunn fornuft burde tilsi at du burde få deg litt søvn - så håper du har sovet nå. Jeg har maksimalt gått litt over 50 timer uten å sove, og da uten påvirkning av sentralstimulerende, og man føler seg virkelig ødelagt i hodet og kroppen om man tillater seg å kjenne etter. For lite søvn er ikke bra for hjernen hverken her og nå og ikke med tanke på din fremtidige alderdom, bl.a. har studier vist at for lite søvn kan ha sammenheng med økt forekomst av demens i alderdommen. Det finnes flere artikler om det bl.a. på Forskning.no, men her er en av dem: "Forskere fant sammenheng mellom søvnproblemer og Alzheimer". 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 Skrevet 22. august 2020 På 18.8.2020 den 10.27, AnonymBruker skrev: Lurer på om dere ser det samme som meg? Hånden ser ut som ekkel gummi, og en slags blanding mellom hånd og fot? Den ser ikke ekte ut oh jeg synes den er skummel. Har inntatt litt sentralstimulerende rusmiddel og lurer på om jeg hallusinerer? Anonymkode: e839d...60b Du har en fin hånd. Anonymkode: be64e...562 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.