stjernestøv Skrevet 19. august 2020 Forfatter Skrevet 19. august 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men å tro at naboen har sluppet løs en klapperslange er ikke normal tankegang. Hadde du vært redd for å gå tur i skogen fordi du kunne risikere å møte en hoggorm, det er angst. Anonymkode: fa1cf...7cf Men jeg hørte den jo først, jaja det er ikke så nøye i grunn hva det er. Har all slags angst jeg, også for hoggorm der det er og flott. Usj! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. august 2020 Forfatter Skrevet 19. august 2020 Må bare unnskylde hvis jeg skriver mye dumt,snakker ikke sånn i rl. Det er lettere å skrive, derfor skriver jeg det her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 1 time siden, stjernestøv skrev: Men jeg hørte den jo først, Og da er det jo ikke angst, men hørselhallusinasjoner. Anonymkode: fa1cf...7cf 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. august 2020 Forfatter Skrevet 19. august 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og da er det jo ikke angst, men hørselhallusinasjoner. Anonymkode: fa1cf...7cf Ok.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.