Gå til innhold

Blir det bedre...

Anbefalte innlegg

Nå kommer jeg nok til å høre utrolig utakknemlig ut men men. Jeg har blitt ca 70% bedre av depresjonen men der har det stagnert. Så i det siste har jeg vært litt lei meg, jeg må innrømme at jeg hadde håpet på mer. Det er fortsatt så mye jeg ikke klarer, jeg blir fortsatt utrolig sliten , jeg henter og leverer i barnehagen og skolen også har jeg som regel en avtale per dag gjør en ting i huset og det er det. Jeg må ta godt med pauser. Jeg sliter med å være rundt folk, det blir fort for mye for meg. Tror dette er så bra det blir og jeg føler liksom at det ikke er nok.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456469-blir-det-bedre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, XbellaX skrev:

70% er ikke galt etter alt du har gått igjennom disse månedene. Gi det tid. Ha tålmodighet. Har du fått mer hjelp til barnepass eller føler du det fungerer noenlunde nå som skole og bhg er åpnet igjen?

Ja, jeg burde vel være fornøyd. Men personlighetsforstyrrelsen har rast som bare det så veksler mellom nedstemt og full av angst konstant. Men jeg må vel bare lære å leve med det. Nei, har ikke fått noe mer barnepass. Det hjelper på at de er på skole og barnehage, men funksjons nivået er fortsatt dårlig. Jeg blir så fryktelig fort dårlig. Som min kjære bipolare farmor sa, er det sånn det skal være har jeg mest lyst til å parkere tøflene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456469-blir-det-bedre/#findComment-3994837
Del på andre sider

12 timer siden, RamonaK skrev:

Ja, jeg burde vel være fornøyd. Men personlighetsforstyrrelsen har rast som bare det så veksler mellom nedstemt og full av angst konstant. Men jeg må vel bare lære å leve med det. Nei, har ikke fått noe mer barnepass. Det hjelper på at de er på skole og barnehage, men funksjons nivået er fortsatt dårlig. Jeg blir så fryktelig fort dårlig. Som min kjære bipolare farmor sa, er det sånn det skal være har jeg mest lyst til å parkere tøflene.

Snakker du og din behandler noe om hvordan du kan håndtere den, hva som eventuelt kan være med på hjelpe deg når den herjer med deg?

Endret av XbellaX
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456469-blir-det-bedre/#findComment-3994882
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...