Gå til innhold

Bipolar lidelse er ein merkeleg sjukdom

Anbefalte innlegg

Frå å helst berre ville ligge og sove, har eg i hår gått 26 km og 276 etg i ulendt terreng. 

Det var hardt, men eg greide det. Då må eg kunne komme gang att å sykle på jobben. 

Skal prøve fullføre vidareutdanninga. Det er to framføringar. Eg har berre att éin Sobril. 10 mg. Er det vits å d3le den i to, vil 5 mg kunne ha noko effekt. Veit ikkje om eg får meir. Har jo ikkje hatt 25 framføri, så tatt litt utanom. Nokre av dei etter anvefaling frå tidlegare psykiater, men skulle likevel haty att. Ssmtidig er det tre pr sidan eg fekk desse 25 tbl så vil ikkje seie eg har hatt overforbruk. Vits å spørre etter meir?? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456478-bipolar-lidelse-er-ein-merkeleg-sjukdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Villanda skrev:

Frå å helst berre ville ligge og sove, har eg i hår gått 26 km og 276 etg i ulendt terreng. 

Det var hardt, men eg greide det. Då må eg kunne komme gang att å sykle på jobben. 

Skal prøve fullføre vidareutdanninga. Det er to framføringar. Eg har berre att éin Sobril. 10 mg. Er det vits å d3le den i to, vil 5 mg kunne ha noko effekt. Veit ikkje om eg får meir. Har jo ikkje hatt 25 framføri, så tatt litt utanom. Nokre av dei etter anvefaling frå tidlegare psykiater, men skulle likevel haty att. Ssmtidig er det tre pr sidan eg fekk desse 25 tbl så vil ikkje seie eg har hatt overforbruk. Vits å spørre etter meir?? 

Hvorfor skrev du plutselig på nynorsk?

Anonymkode: 8d0de...e51

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skrev du plutselig på nynorsk?

Anonymkode: 8d0de...e51

Tror Villanda har nynorsk som hovedmål, men hun er dreven nok til også å kunne skrive godt på sidemål/bokmål, noe jeg tror hun gjør mest av her inne 🙂

Anonymkode: 391b6...719

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror Villanda har nynorsk som hovedmål, men hun er dreven nok til også å kunne skrive godt på sidemål/bokmål, noe jeg tror hun gjør mest av her inne 🙂

Anonymkode: 391b6...719

Stemmer

Annonse

7 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Håper du kan få god hjelp hos behandleren din framover :) 

Økt Seroquel. Ny time neste uke. Vurdere da TMS. Var jo blitt mye bedre, men så noen litt for aktive dager? både fysisk og sosialt, mtp hvor jeg var for kort tider siden, straffer seg. Og så er det den søvnen. Flere netter etter hverandre med for lite. Tok Imovane ca kl 04 i natt. Folk ville si det er for sent. At jeg snur døgnet da. Det gjør jeg ikke. Sov 1-2 timer etterpå. Nå står jeg opp.

Men ja, første mål nå er å bikke 6 timer søvn, håpe at resten også bedrer seg da.

36 minutter siden, Villanda skrev:

Økt Seroquel. Ny time neste uke. Vurdere da TMS. Var jo blitt mye bedre, men så noen litt for aktive dager? både fysisk og sosialt, mtp hvor jeg var for kort tider siden, straffer seg. Og så er det den søvnen. Flere netter etter hverandre med for lite. Tok Imovane ca kl 04 i natt. Folk ville si det er for sent. At jeg snur døgnet da. Det gjør jeg ikke. Sov 1-2 timer etterpå. Nå står jeg opp.

Men ja, første mål nå er å bikke 6 timer søvn, håpe at resten også bedrer seg da.

Nok søvn er utrolig viktig. Jeg kan også innimellom ta imovane kl 04 på natta og med legens velsignelse.  Snur heller ikke døgnet når jeg gjør det.

Håper du snart får kontroll på søvnen og at du får det bedre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...