stjernestøv Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei får ikke noe for det. Legen min er veldig anti. Anonymkode: 93f36...b3b Ok. Du kunne nå fått noe til sånne anledninger, ikke godt å ta seg av barna når en er sånn. Da må en være oppegående, håper det går over snart. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Driver å prøver å psyke meg opp til å bade de og sånn. Klarer bare ikke helt komme meg opp av senga. Anonymkode: 93f36...b3b Joda, det klarer du Tenk hvis brannalarmen plutselig begynte å ule, eller om en av ungene dine hadde falt ut av vinduet, eller skadet seg stygt. Da hadde du ikke bare blitt liggende i senga å si: "Klarer bare ikke helt å komme meg opp av senga". Da hadde du reist deg brått opp og kommet i gang. En sånn kick-start av nervesystemet kan du også få til om du f. eks skyller hodet i iskaldt vann. Da blir du våken nok og ikke sløv. Anonymkode: 185f3...ef8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Driver å prøver å psyke meg opp til å bade de og sånn. Klarer bare ikke helt komme meg opp av senga. Anonymkode: 93f36...b3b Hvorfor i alle dager fikk du deg barn er det første jeg tenker. Man skal alltid være psykisk stabil før en vurderer å få barn. Ihvertfall ikke skaffe seg flere barn. Anonymkode: 5ddbb...5f6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i alle dager fikk du deg barn er det første jeg tenker. Man skal alltid være psykisk stabil før en vurderer å få barn. Ihvertfall ikke skaffe seg flere barn. Anonymkode: 5ddbb...5f6 Har du ikke fått med deg at noen kan bli syke ETTER å ha fått barn også? Men ellers enig i det du sier. Man burde ikke barn til verden hvis man er veldig syk, det være seg av somatisk eller psykiatrisk karakter. Anonymkode: 185f3...ef8 0 Siter
Pragmatikeren Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 Kan du ta deg et skikkelig varmt bad når ungene er lagt? Med badeskum, stearinlys og rolig musikk? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 Skrevet 20. august 2020 Jeg fikk tatt meg sammen i går å fikk gjort det jeg skulle med barna. Så la jeg meg. Var så utrolig godt å få sove, men når jeg våknet var angsten tilbake. Anonymkode: 93f36...b3b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.