AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 Skrevet 20. august 2020 ...Og nå har jeg nettopp tatt 15 mg Sobril selv om jeg tok 35 mg i går. Burde jeg be legen om Imovane eller noe sånt, det virker vel bedre det enn Sobril. Har ellers prøvd Quetiapin for søvn, men det vil ikke psykiater at jeg skal ta. Anonymkode: 2eae6...184 0 Siter
Villanda Skrevet 21. august 2020 Skrevet 21. august 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ...Og nå har jeg nettopp tatt 15 mg Sobril selv om jeg tok 35 mg i går. Burde jeg be legen om Imovane eller noe sånt, det virker vel bedre det enn Sobril. Har ellers prøvd Quetiapin for søvn, men det vil ikke psykiater at jeg skal ta. Anonymkode: 2eae6...184 Også våken. Tok Imovane 5 mg tidligere på natten. Nå tok jeg eh.. er usikker skulle ta en halv 7,5. Plutselig visste jeg ikke om jeg hadde tatt den, så tok en halv (til?). Økte nylig på serokvel, men sovet så langt ikke noe lenger av det. Lyst å teste å øke depot fra 100 til 150 og gå ned fra 3050 vanlig til 300 Endret 21. august 2020 av Villanda 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.