Gå til innhold

Jeg får ikke sove

Anbefalte innlegg

...Og nå har jeg nettopp tatt 15 mg Sobril selv om jeg tok 35 mg i går. Burde jeg be legen om Imovane eller noe sånt, det virker vel bedre det enn Sobril. Har ellers prøvd Quetiapin for søvn, men det vil ikke psykiater at jeg skal ta.

Anonymkode: 2eae6...184

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456507-jeg-f%C3%A5r-ikke-sove/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

...Og nå har jeg nettopp tatt 15 mg Sobril selv om jeg tok 35 mg i går. Burde jeg be legen om Imovane eller noe sånt, det virker vel bedre det enn Sobril. Har ellers prøvd Quetiapin for søvn, men det vil ikke psykiater at jeg skal ta.

Anonymkode: 2eae6...184

Også våken. Tok Imovane 5 mg tidligere på natten. Nå tok jeg eh.. er usikker skulle ta en halv 7,5. Plutselig visste jeg ikke om jeg hadde tatt den, så tok en halv (til?). 

Økte nylig på serokvel, men sovet så langt  ikke noe lenger av det. 

Lyst å teste å øke depot fra 100 til 150 og gå ned fra 3050 vanlig til 300

Endret av Villanda

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...