Villanda Skrevet 21. august 2020 Skrevet 21. august 2020 (endret) Hvorfor gjør en depresjon det då vanskelig å ta avgjørelser? Hatt det før, men ikke i så stor grad som nå. At det er mulig. Å ikke greie bestemme seg for små ting. Er i bedre form etter å ha hvilt litt og spist. Skal jeg dra eller skal jeg ikke? Pakker sammen. Tar på jakke. Tar av meg jakken. Jeg blir sprø. Hvis jeg reiser slipper jeg tenke mer fram og tilbake. Men da blir det å være med folk hele helga. Og plutselig er jeg nå så trøtt igjen at jeg ikke vil kjøre. Fram og tilbake. Det kverner og kverner Endret 21. august 2020 av Villanda 0 Siter
Villanda Skrevet 21. august 2020 Forfatter Skrevet 21. august 2020 Nå blir jeg her. Gjort feilen før denne uka, å gjøre for mye. Det får være med aktivitet i dag. Gått 78000 skritt ila 6 dager, en del av det på fjellet. Også vært sosial store deler av to dager på rad. Ble verre igjen etter det. Skal slsppe av med TV og strikketøy. Køye tidlig. Fikk også melding som tyda på de syntes det er ok at jeg ikke kommer i kveld. Er det egentlig normalt selv om en er deprimert, at en blir verre igjen, ikke bare sliten like etter, men mer deprimert generelt igjen i flere dager? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.