Gå til innhold

Hvorfor blir man så ambivalent av depresjon?

Anbefalte innlegg

Hvorfor gjør en depresjon det då vanskelig å ta avgjørelser?

Hatt det før, men ikke i så stor grad som nå.

At det er mulig. Å ikke greie bestemme seg for små ting. Er i bedre form etter å ha hvilt litt og spist.  Skal jeg dra eller skal jeg ikke? Pakker sammen. Tar på jakke. Tar av meg jakken. Jeg blir sprø. Hvis jeg reiser slipper jeg tenke mer fram og tilbake. Men da blir det å være med folk hele helga. Og plutselig er jeg nå så trøtt igjen at jeg ikke vil kjøre. Fram og tilbake. Det kverner og kverner

Endret av Villanda

Fortsetter under...

Nå blir jeg her. Gjort feilen før denne uka, å gjøre for mye. Det får være med aktivitet i dag.  Gått 78000 skritt ila 6 dager, en del av det på fjellet.  Også  vært sosial store deler av to dager på rad. Ble verre igjen etter det. Skal slsppe av med TV og strikketøy. Køye tidlig. Fikk også melding som tyda på de syntes det er ok at jeg ikke kommer i kveld.

Er det egentlig normalt selv om en er deprimert, at en blir verre igjen, ikke bare sliten like etter, men mer deprimert generelt igjen i  flere dager? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...