Gå til innhold

Kupton plutselig masse energi av antipsykotika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja er det normalt at man plutselig for så mye energi etter å ha gått på antipsykotika at man går masse meningsløse turer? 

Anonymkode: 13dc7...6c1

Nå kverulerer du. For de aller fleste er det å gå turer meget meningsfullt. Det forbedrer både den psykiske og fysiske helsen og er en av de viktigste ting vi kan gjøre for å få et langt og godt liv.

1 minutt siden, kupton skrev:

Nå kverulerer du. For de aller fleste er det å gå turer meget meningsfullt. Det forbedrer både den psykiske og fysiske helsen og er en av de viktigste ting vi kan gjøre for å få et langt og godt liv.

Du skjønner jo ikke hva jeg mener..  Jeg gir opp. 

24 minutter siden, kupton skrev:

Les en gang til hva TS skriver:

- Lyst til å gjøre ting.

- Gå lange turer.

- Mindre angst.

Alt dette ser jeg på som positivt.

Ja men du svarer jo ikke på spørsmålet. Spørsmålet var om det var en vanlig bieffekt av antipsykotika å plutselig få masse energi. 

31 minutter siden, kupton skrev:

Les en gang til hva TS skriver:

- Lyst til å gjøre ting.

- Gå lange turer.

- Mindre angst.

Alt dette ser jeg på som positivt.

Har du lagt merke til at den du svarer faktisk er TS?

Anonymkode: 69d5e...f4d

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du lagt merke til at den du svarer faktisk er TS?

Anonymkode: 69d5e...f4d

Nei :-)  Uansett ser jeg på utviklingen som positiv :-)

Mange sier at det viktigste ikke er hvordan vi har det, men hvordan vi tar det.

Jeg velger å ta endringen positivt.

9 minutter siden, Marye skrev:

Jeg fungerte meget bra på zyprexa f.eks

skole, lekser, sang, husarbeid gikk lekende lett 

tror jeg ville vært utdannet og i full jobb om jeg fortsatte på zyprexa 

(men da hadde jeg veid 250 kg)

Så rart at man blir oppstemt av zyprexa. Men kan det være psykosen som slipper taket? 

2 timer siden, kupton skrev:

Det er ikke vanskelig å forstå at TS lurer på hvorfor hun plutselig får mye energi og om det er vanlig eller uvanlig etter å ha begynt på ny medisin, i dette tilfellet zyprexa.  Selvfølgelig er det positivt å få energi som beskrevet her, men er det kun pga. zyprexa i begynnelsen eller kan hun regne med at dette er vedvarende tilstand.

Jeg er enig med TS at hun ikke fikk svar.  Spørsmålet handlet ikke om det var positivt å gå turer.

Anonymkode: a7c0c...303

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet var om det var en vanlig bieffekt av antipsykotika å plutselig få masse energi. 

Det er ikke uvanlig verken på AP eller andre medisiner at en blir klart bedre og i mange tilfeller helt frisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...