AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 Skrevet 22. august 2020 Leste forrige tråd du lagde der du skrev hvor deprimert du var og lei av livet. Er du her fortsatt? Merker jeg blir bekymret når jeg ikke har lest noe fra deg på noen dager. Vennligst svar om du har lyst. Jeg får ikke til å sende melding. Anonymkode: eaf47...c3b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 Skrevet 22. august 2020 I alle dager... Måtte du lage en slik tråd bare fordi jeg nettopp kritiserte slike etterlysninger i en annen tråd? Dessuten har jeg aldri sett noen Vicenna her, så tror du troller. Men det er ikke bra humor... Anonymkode: d67af...e5b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 Skrevet 22. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I alle dager... Måtte du lage en slik tråd bare fordi jeg nettopp kritiserte slike etterlysninger i en annen tråd? Dessuten har jeg aldri sett noen Vicenna her, så tror du troller. Men det er ikke bra humor... Anonymkode: d67af...e5b Dette handler ikke om deg.. Anonymkode: eaf47...c3b 0 Siter
Admin Skrevet 23. august 2020 Skrevet 23. august 2020 Her tror jeg du har blandet noen forum, vi har aldri hatt en bruker her inne med ett slikt nick. Admin 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 Skrevet 23. august 2020 Dette er bare utdriting/trolling. Anonymkode: cdf72...b0e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.