Gå til innhold

Har lyst til å ødelegge livet til dem som ødela meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir noen hevnfantasier i blant ja. Men jeg har ikke tenkt å gjøre noe med det. Kanskje hvis jeg ser de på gata at jeg skremmer de litt. Men jeg gidder ikke bli voldelig for det taper bare jeg på. Jeg har ikke tenkt å betale for nye tenner til en gammel mobber nei.

Anonymkode: fc829...e4a

Jeg har hatt tanker som at jeg skulle ønske at en overgriper mistet jobben eller opplevde tidlig død, men ikke noe om at jeg selv er innblandet slik at det blir noen hevn- og voldsfantasier ut av det. Antakelig blir det uuttalte tanker i mitt hode.

Anonymkode: 18ec0...c3b

Jeg har absolutt hatt en del slike tanker, men det å gå rundt og hate ødelegger mer enn det gagner. For meg blir det å vedlikeholde både veldig vonde minner og en intens selvforakt. Nå er det mange år siden jeg flyttet fra hjemtraktene og de menneskene jeg ikke ønsker å ha noe å gjøre med. De kan få seile sin egen sjø. Han som begikk overgrep mot både meg og andre barn er død, så det er fint lite å gjøre med det. Jeg synes det er kjedelig at han aldri fikk stå til ansvar for ugjerningene sine, aldri ble anmeldt. Jeg har klandret meg selv fordi jeg aldri hadde mot til å gjøre det.  

Inatt dro jeg bort til mannen som hadde ødelagt livet mitt og kastet stein på det ene vinduet hans. Håpet det skulle knuse men tror ikke det knuste. Faen også, men håper jeg fikk skremt han litt ihvertfall. Dessuten så roet det ned på stemmene mine. Nå går det bedre. 

Anonymkode: a8aff...ce7

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...