Gå til innhold

Kupton- Kan du si at dette kommer til å gå bra?

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har skrevet her før om imovane og sobril misbruk... Og nå skriver jeg igjen.. Har tatt ca 5 stk x 7,5 mg imovane til natta og ca 40 mg Sobril per dag. Nå har jeg ikke mere igjen og fastlegen skriver heller ikke mer ut til meg før om 1 uke. Kan du bare si om jeg overlever dette uten å ta noen imovane brått på en uke. Har sobril slik at jeg får tatt ca 30 mg daglig til jeg får ny resept. Kommer dette til å gå bra? Har AP jeg kan ta pluss Vallergan og melatonin...

Trenger ingen pekefinger fra brukere her inne, håper bare på respons fra Kupton.

Anonymkode: 10ce7...7e0

Fortsetter under...

Jeg brukte det beslektede midlet stilnoct i store doser. Type 4 tabletter. Til slutt fikk jeg ikke noen virkning uansett. Det gikk helt fint å slutte. På slutten hadde jeg jo ikke effekt av det, så da sov jeg heller ikke dårligere. Fikk vel en 250 stilnoct før legen sa stopp.

Anonymkode: ae060...48d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...