AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 Skrevet 23. august 2020 Ja, jeg har skrevet her før om imovane og sobril misbruk... Og nå skriver jeg igjen.. Har tatt ca 5 stk x 7,5 mg imovane til natta og ca 40 mg Sobril per dag. Nå har jeg ikke mere igjen og fastlegen skriver heller ikke mer ut til meg før om 1 uke. Kan du bare si om jeg overlever dette uten å ta noen imovane brått på en uke. Har sobril slik at jeg får tatt ca 30 mg daglig til jeg får ny resept. Kommer dette til å gå bra? Har AP jeg kan ta pluss Vallergan og melatonin... Trenger ingen pekefinger fra brukere her inne, håper bare på respons fra Kupton. Anonymkode: 10ce7...7e0 0 Siter
kupton Skrevet 23. august 2020 Skrevet 23. august 2020 Det går helt utmerket. Du kommer til å sove litt dårligere, men det er helt ufarlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 Skrevet 23. august 2020 Jeg brukte det beslektede midlet stilnoct i store doser. Type 4 tabletter. Til slutt fikk jeg ikke noen virkning uansett. Det gikk helt fint å slutte. På slutten hadde jeg jo ikke effekt av det, så da sov jeg heller ikke dårligere. Fikk vel en 250 stilnoct før legen sa stopp. Anonymkode: ae060...48d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.