Gå til innhold

vårpynt på grava?


Gjest sanne

Anbefalte innlegg

Gjest sanne

Jeg har en grav til englene mine og lurer på når man pleier å ta bort granbaren og plante blomster.

Hvilke blomster kan man sette ned nå slik at de blomstrer med en gang? Andre tips?

Kan legge til at her sør jeg bor så er nok snøen borte for godt.

Jeg leser alle innleggene her, men klarer liksom ikke åpne meg helt selv. Håper iallefaall noen klarer å svare meg på dette praktiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sanne

Jeg tenker også på dette. Tenkte at jeg nå til påske skal sette ned noen påskeliljer og ta bort restene etter vinteren.

Min grav er også "ny" så jeg vet ikke hvilke blomster man kan plante når..

Så trist at du også har en grav å gå til.

Du må selv velge om du vil fortelle eller ikke. Det er ikke alle som føler for..

Ta vare på deg selv, Sanne.

Klem fra Selma's mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianes mamma

Hei sanne

Jeg plantet krokus og "mini-påskeliljer", satte dem ned for et par uker siden.. Jeg fjernet ikke all granbaren, siden denne var så fin og grønn enda, men dekket med den rundt plantene (dekket jorda).

Det var fint å se noen fine, friske farger igjen.

Jeg bor også sørpå og regner med at snøen er borte for i år.

Ja, glemte å si at jeg kjøpte disse plantene i en blomsterforretning "nesten utsprunget".

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingmamma

Jeg bor i Oslo og her tar vi bort granbaret om ikke så lenge. Da kommer løken stikkende og det blir fint med litt farger igjen.

Jeg planter sommerblomster 1. mai. Da kjøper jeg roseplanter i full blomst og planter kant Lobelia(?). Vil så gjerne at alt er pent til fødselsdagen 5. mai. Kanskje vil noen av plantene dø hvis det plutselig blir litt kaldt igjen, men da bytter vi bare ut de ødelagte plantene. Dette er vår fjerde fødselsdag og hittil har det gått veldig bra.

Lykke til!

http://home.eunet.no/~eivskjel/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...