Gå til innhold

Andre med bipolar: spm om meds og effekt ved hypomani

Anbefalte innlegg

Jeg ble vurdert som hypoman, tidvis manisk, av behandler. Psykiateren skrev ut Zyprexa 20 mg og Sobril 25 mg til meg. Etter at jeg begynte å ta det, sov jeg de første dagene MASSE, deretter litt lettere å holde seg våken, men jeg føler meg treig, tung og megatrøtt. 

Møtte en annen lege på DPS i dag, og hun sa: "du virker ikke særlig hypoman", tror du kan slutte med de medisinene, det må være feilvurdering.

I am confused. Skal man ikke bli roligere, og div. av det jeg nevnte på Zyprexa og Sobril? Det er vel ikke så rart at jeg ikke virker så hypoman mer, når jeg så vidt klarer å reise meg opp fra senga, liksom. 

Kjenner ikke andre diverse effekter av AP og benso?

Synes det ble litt forvirrende :) :( 

Føler meg dessuten ganske trist nå, etter halvannen uke på disse medisinene. 

Anonymkode: 47eab...4cc

Fortsetter under...

Her er det den legen du møtte i dag som ikke skjønner stort. Det er soleklart at hypomanien har roet seg etter halvannen uke på Zyprexa og Sobril. Har hun i det heletatt vært våken i timene da hun studerte?

Anonymkode: 990a6...ace

Takk for forståelsen. Legen der jeg går er allmennlege og ikke psykiater, så hun vet nok ikke nok om slike ting. Uansett irriterende når sånne autoriteter ikke skjønner "noen ting" :7 

Anonymkode: 47eab...4cc

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...