Gå til innhold

Tolvon vs Quetiapin vs Truxal

Anbefalte innlegg

5 timer siden, usikker skrev:

Kanskje jeg bare skal ta et par av alle de nevnte... trenger en pause. Har bare lyst å kjenne meg litt roligere.

Blir helt satt ut av at Kupton, som vi vet kjenner til ulike medisiner, kan svare at det ligger i troen min. 
Jeg har ikke satt meg selv i denne tilstanden av egen fri vilje.
Hadde jeg bare visst hvordan man kan velge bort lammende angst ved å tro annerledes, ville jeg prøvd det for lenge siden.
Jeg har flere ganger de siste mnd hatt tanker om at livet ikke er verdt å leve, ettersom jeg er så redd. Jeg har ikke noe liv lenger.

Lite visste jeg at det var min egen feil som velger å tro på at jeg har angst.

Men han har jo gitt deg et nokså konkret svar/tips til hvordan du kan håndtere situasjonen din her mener jeg å se: "Ved å forbli i sengen klarer hun å holde full konsentrasjon og fokus på angsten. Om hun står opp og gjør noe, kan hun risikere å bli avledet og få tankene på noe annet." Har du forsøkt det i det siste?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...