Eva Sofie Skrevet 29. august 2020 Skrevet 29. august 2020 5 timer siden, usikker skrev: Kanskje jeg bare skal ta et par av alle de nevnte... trenger en pause. Har bare lyst å kjenne meg litt roligere. Blir helt satt ut av at Kupton, som vi vet kjenner til ulike medisiner, kan svare at det ligger i troen min. Jeg har ikke satt meg selv i denne tilstanden av egen fri vilje. Hadde jeg bare visst hvordan man kan velge bort lammende angst ved å tro annerledes, ville jeg prøvd det for lenge siden. Jeg har flere ganger de siste mnd hatt tanker om at livet ikke er verdt å leve, ettersom jeg er så redd. Jeg har ikke noe liv lenger. Lite visste jeg at det var min egen feil som velger å tro på at jeg har angst. Men han har jo gitt deg et nokså konkret svar/tips til hvordan du kan håndtere situasjonen din her mener jeg å se: "Ved å forbli i sengen klarer hun å holde full konsentrasjon og fokus på angsten. Om hun står opp og gjør noe, kan hun risikere å bli avledet og få tankene på noe annet." Har du forsøkt det i det siste? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.