AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 Skrevet 29. august 2020 Har egentlig aldri hatt noe vektissues tidligere. Vekta har alltid vært i underkant av normalvektig. Men nå får jeg lyst til å bli anorektikertynn. Har lyst til å straffe meg ved å ikke spise. Anonymkode: e4e8f...496 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 Skrevet 29. august 2020 Javel? Hvorfor poster du dette på psykiatriforumet? Er det fordi du skjønner selv at det er psykisk lidelse bak et slikt utsagn? Hvis ikke, kunne du vel ha postet det andre steder. Men du har ansvar for ditt eget liv. Vil du slanke deg til døde, så er det ditt valg. Anonymkode: 63a94...b0c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 Skrevet 29. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Javel? Hvorfor poster du dette på psykiatriforumet? Er det fordi du skjønner selv at det er psykisk lidelse bak et slikt utsagn? Hvis ikke, kunne du vel ha postet det andre steder. Men du har ansvar for ditt eget liv. Vil du slanke deg til døde, så er det ditt valg. Anonymkode: 63a94...b0c Anoreksi er da en psykisk lidelse... Hva er galt med å poste det på psykiatriforumet? Litt sur idag kanskje? Anonymkode: e4e8f...496 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 Skrevet 29. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Anoreksi er da en psykisk lidelse... Hva er galt med å poste det på psykiatriforumet? Litt sur idag kanskje? Anonymkode: e4e8f...496 Du sier at du har lyst til å bli anorektikertynn. Tror de med anorexi ikke planlegger det på forhånd, men at de blir anorektikere på grunn av underliggende sykdom. Det er denne planleggingen jeg derfor reagerer på. Men jeg er ingen ekspert. Anonymkode: 63a94...b0c 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 Skrevet 29. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men jeg er ingen ekspert. Anonymkode: 63a94...b0c Det bør du kanskje ta til deg? Anonymkode: f0b3e...11f 1 Siter
girlinyellow Skrevet 1. september 2020 Skrevet 1. september 2020 Men - hvorfor vil du straffe deg selv? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.