Gå til innhold

Får veldig lyst til å slanke meg å bli anorektikertynn i en alder av 25

Anbefalte innlegg

Har egentlig aldri hatt noe vektissues tidligere. Vekta har alltid vært i underkant av normalvektig. Men nå får jeg lyst til å bli anorektikertynn. Har lyst til å straffe meg ved å ikke spise. 

Anonymkode: e4e8f...496

Fortsetter under...

Javel? Hvorfor poster du dette på psykiatriforumet? Er det fordi du skjønner selv at det er psykisk lidelse bak et slikt utsagn? Hvis ikke, kunne du vel ha postet det andre steder. 

Men du har ansvar for ditt eget liv. Vil du slanke deg til døde, så er det ditt valg.

Anonymkode: 63a94...b0c

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Javel? Hvorfor poster du dette på psykiatriforumet? Er det fordi du skjønner selv at det er psykisk lidelse bak et slikt utsagn? Hvis ikke, kunne du vel ha postet det andre steder. 

Men du har ansvar for ditt eget liv. Vil du slanke deg til døde, så er det ditt valg.

Anoreksi er da en psykisk lidelse... Hva er galt med å poste det på psykiatriforumet? Litt sur idag kanskje? 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Anoreksi er da en psykisk lidelse... Hva er galt med å poste det på psykiatriforumet? Litt sur idag kanskje? 

Du sier at du har lyst til å bli anorektikertynn. Tror de med anorexi ikke planlegger det på forhånd, men at de blir anorektikere på grunn av underliggende sykdom. Det er denne planleggingen jeg derfor reagerer på. Men jeg er ingen ekspert. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...