stjernestøv Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 Når den tid kommer, ble spurt om å bli med på nedvask av leilighet. Sist jeg var med på det ble jeg veldig dårlig, hva er det med meg? Mannen min sa du blir dårlig bare av å gå opp trappen her, ja jeg blir fort dårlig. Men har jo planer om å begynne å gå litt lengre turer, vil så gjerne klare det. Burde jeg si nei til å være med på nedvask eller tvinge meg selv til det? Det er ikke bare fysisk jeg blir dårlig, psykisk også pga energiene i leiligheten. Det sitter mye i veggene på en leilighet så blir helt fjern og ør i hodet, føler meg i grunn i dårligere stand enn en 80 åring. 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 Hvor mange er det som skal være med på det? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2020 Forfatter Skrevet 30. august 2020 40 minutter siden, dolmio skrev: Hvor mange er det som skal være med på det? Sikkert bare meg og min datter, nei tror ikke jeg klarer det. Kanskje sønnen min kan hjelpe henne ? 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Sikkert bare meg og min datter, nei tror ikke jeg klarer det. Kanskje sønnen min kan hjelpe henne ? Jeg synes det blir for mye til deg. Rundvasking er tungt arbeid også. Har hun mulighet til å sette bort vaskingen mot betaling? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2020 Forfatter Skrevet 30. august 2020 10 minutter siden, dolmio skrev: Jeg synes det blir for mye til deg. Rundvasking er tungt arbeid også. Har hun mulighet til å sette bort vaskingen mot betaling? Ja tror jeg må begynne med de turene mine først, har vært med på rundvask før...før jeg ble for dårlig. Vasket i en periode for ISS og tjente godt, det var før jeg fikk minstemann. Da gikk alt rett vest og jeg klarte ikke den jobben mer. Hun har jo ikke råd til det. 0 Siter
Janus30 Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 1 time siden, stjernestøv skrev: Når den tid kommer, ble spurt om å bli med på nedvask av leilighet. Sist jeg var med på det ble jeg veldig dårlig, hva er det med meg? Mannen min sa du blir dårlig bare av å gå opp trappen her, ja jeg blir fort dårlig. Men har jo planer om å begynne å gå litt lengre turer, vil så gjerne klare det. Burde jeg si nei til å være med på nedvask eller tvinge meg selv til det? Det er ikke bare fysisk jeg blir dårlig, psykisk også pga energiene i leiligheten. Det sitter mye i veggene på en leilighet så blir helt fjern og ør i hodet, føler meg i grunn i dårligere stand enn en 80 åring. Du blir kanskje litt sliten (noe som ikke er farlig i det hele tatt), men du får også en god følelse av å hjelpe til. Det bør du ikke undervurdere betydningen av. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 31 minutter siden, stjernestøv skrev: Sikkert bare meg og min datter, nei tror ikke jeg klarer det. Kanskje sønnen min kan hjelpe henne ? Kan ikke mannen din være med, så kan han ta det tyngste? Anonymkode: 5bc74...9b5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2020 Forfatter Skrevet 30. august 2020 39 minutter siden, Janus30 skrev: Du blir kanskje litt sliten (noe som ikke er farlig i det hele tatt), men du får også en god følelse av å hjelpe til. Det bør du ikke undervurdere betydningen av. Ja det har du rett i, men det er ikke snakk om litt sliten...helt ødelagt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2020 Forfatter Skrevet 30. august 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke mannen din være med, så kan han ta det tyngste? Anonymkode: 5bc74...9b5 Mannen min? Hehe han nekter nok å være med på det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Mannen min? Hehe han nekter nok å være med på det. Hvorfor det? Anonymkode: 5bc74...9b5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2020 Forfatter Skrevet 30. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Anonymkode: 5bc74...9b5 Nei han ser ikke på det som sin oppgave. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 6 minutter siden, stjernestøv skrev: Nei han ser ikke på det som sin oppgave. Da får han skjerpe seg da. Anonymkode: 5bc74...9b5 1 Siter
Kayia Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 Enig med Janus, det er ikke farlig å bli sliten. Still opp, og kjenn på den gode følelsen av å ha gjort noe nyttig for andre etterpå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2020 Forfatter Skrevet 30. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da får han skjerpe seg da. Anonymkode: 5bc74...9b5 Nevnte det for han nå, det skulle han for faen ikke være med på. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2020 Forfatter Skrevet 30. august 2020 3 minutter siden, Kayia skrev: Enig med Janus, det er ikke farlig å bli sliten. Still opp, og kjenn på den gode følelsen av å ha gjort noe nyttig for andre etterpå. Ja det blir vel til at jeg blir med uansett. Får heller ligge noen dager etterpå da. 1 Siter
aa-k-j Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det blir vel til at jeg blir med uansett. Får heller ligge noen dager etterpå da. Husk å ikke stresse og ikke presse deg for mye. Ta noen pauser utendørs i frisk luft mens dere holder på. 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 20 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det blir vel til at jeg blir med uansett. Får heller ligge noen dager etterpå da. I tillegg til det aase skriver: bruk evt hele dagen på det, ikke stress. Ta det rolig og ta mange pauser. Det er ikke farlig å bli sliten, men å hive seg på noe sånt når man er så inaktiv som du er så er det en såpass stor overgang at du bør ta det rollg. Men det er meg og hva jeg ville gjort. Lykke til - uansett 0 Siter
Kayia Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 25 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det blir vel til at jeg blir med uansett. Får heller ligge noen dager etterpå da. Ja det burde være greit. 1 Siter
Janus30 Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 32 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det blir vel til at jeg blir med uansett. Får heller ligge noen dager etterpå da. Bra! Du blir nok ikke sengeliggende i dagesvis av litt bøtteballett. 0 Siter
Janus30 Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 34 minutter siden, stjernestøv skrev: Nevnte det for han nå, det skulle han for faen ikke være med på. 1920 ringte og ville ha tilbake holdningene sine. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.