Gå til innhold

Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, dolmio skrev:

I tillegg til det aase skriver: bruk evt hele dagen på det, ikke stress. Ta det rolig og ta mange pauser. Det er ikke farlig å bli sliten, men å hive seg på noe sånt når man er så inaktiv som du er så er det en såpass stor overgang at du bør ta det rollg. Men det er meg og hva jeg ville gjort. 
Lykke til - uansett :) 

Jo takk for det :) 

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han får ta ansvar han også.

Anonymkode: 5bc74...9b5

Han gjør ikke det, tok ikke så mye ansvar for barna da de vokste opp heller. BUP sa han minnet om en stefar, var ikke så innvollvert som meg. Sto litt på sidelinjen, det har han alltid gjort. 

Si at du vil ta det lettere av vaskingen da. Du trenger jo ikke skrubbe kjøkkenfett med salmiak, du kan vaske gulv og slik. Jeg har samme problem som deg jeg blir fort sliten. Jeg hjalp en jeg ikke er venn med å flytte for 3 år siden. Jeg var så svett og helt kake da jeg var ferdig. Men det gikk seg til.

Anonymkode: 23c9d...3bc

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si at du vil ta det lettere av vaskingen da. Du trenger jo ikke skrubbe kjøkkenfett med salmiak, du kan vaske gulv og slik. Jeg har samme problem som deg jeg blir fort sliten. Jeg hjalp en jeg ikke er venn med å flytte for 3 år siden. Jeg var så svett og helt kake da jeg var ferdig. Men det gikk seg til.

Anonymkode: 23c9d...3bc

Ja det går seg jo til igjen. Kan si jeg ikke vil ta kjøkkenet eller badet. 

Annonse

20 minutter siden, stjernestøv skrev:

Han gjør ikke det, tok ikke så mye ansvar for barna da de vokste opp heller. BUP sa han minnet om en stefar, var ikke så innvollvert som meg. Sto litt på sidelinjen, det har han alltid gjort. 

Da er det på tide han får et spark i baken.

Anonymkode: 5bc74...9b5

29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det hjelper nok ikke, og han tok det fint da de sa han oppførte seg som en stefar. Vil ikke mer han. 

Synes det er bra at du velger å stille opp😄 verste fall får du ta det helt med ro noen dager etterpå. Man føler seg jo også alltid bra når man har vært til hjelp for noen andre. Må innrømme at jeg synes mannen din har en veldig rar holdning. Men men. 

4 minutter siden, RamonaK skrev:

Synes det er bra at du velger å stille opp😄 verste fall får du ta det helt med ro noen dager etterpå. Man føler seg jo også alltid bra når man har vært til hjelp for noen andre. Må innrømme at jeg synes mannen din har en veldig rar holdning. Men men. 

Ja jeg stiller jo opp for barna, men mannen min sier jeg ikke skal gjøre det. Har jo hjulpet til økonomisk også og selv fått dårlig økonomi av det, men hva gjør man ikke for barna selv om de er voksne? Ja får ta det med ro i ettertid, hun må jo finne seg en leilighet først den andre plassen. Ja han er litt sær hehe. 

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg stiller jo opp for barna, men mannen min sier jeg ikke skal gjøre det. Har jo hjulpet til økonomisk også og selv fått dårlig økonomi av det, men hva gjør man ikke for barna selv om de er voksne? Ja får ta det med ro i ettertid, hun må jo finne seg en leilighet først den andre plassen. Ja han er litt sær hehe. 

Ja, de slutter jo aldri å være barna ens uansett hvor gamle de blir. Synes det er bra at du er der for dem. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...