stjernestøv Skrevet 30. august 2020 Forfatter Skrevet 30. august 2020 26 minutter siden, dolmio skrev: I tillegg til det aase skriver: bruk evt hele dagen på det, ikke stress. Ta det rolig og ta mange pauser. Det er ikke farlig å bli sliten, men å hive seg på noe sånt når man er så inaktiv som du er så er det en såpass stor overgang at du bør ta det rollg. Men det er meg og hva jeg ville gjort. Lykke til - uansett Jo takk for det 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2020 Forfatter Skrevet 30. august 2020 17 minutter siden, Janus30 skrev: Bra! Du blir nok ikke sengeliggende i dagesvis av litt bøtteballett. Får se da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 57 minutter siden, stjernestøv skrev: Nevnte det for han nå, det skulle han for faen ikke være med på. Han får ta ansvar han også. Anonymkode: 5bc74...9b5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2020 Forfatter Skrevet 30. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han får ta ansvar han også. Anonymkode: 5bc74...9b5 Han gjør ikke det, tok ikke så mye ansvar for barna da de vokste opp heller. BUP sa han minnet om en stefar, var ikke så innvollvert som meg. Sto litt på sidelinjen, det har han alltid gjort. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 Si at du vil ta det lettere av vaskingen da. Du trenger jo ikke skrubbe kjøkkenfett med salmiak, du kan vaske gulv og slik. Jeg har samme problem som deg jeg blir fort sliten. Jeg hjalp en jeg ikke er venn med å flytte for 3 år siden. Jeg var så svett og helt kake da jeg var ferdig. Men det gikk seg til. Anonymkode: 23c9d...3bc 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2020 Forfatter Skrevet 30. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si at du vil ta det lettere av vaskingen da. Du trenger jo ikke skrubbe kjøkkenfett med salmiak, du kan vaske gulv og slik. Jeg har samme problem som deg jeg blir fort sliten. Jeg hjalp en jeg ikke er venn med å flytte for 3 år siden. Jeg var så svett og helt kake da jeg var ferdig. Men det gikk seg til. Anonymkode: 23c9d...3bc Ja det går seg jo til igjen. Kan si jeg ikke vil ta kjøkkenet eller badet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 20 minutter siden, stjernestøv skrev: Han gjør ikke det, tok ikke så mye ansvar for barna da de vokste opp heller. BUP sa han minnet om en stefar, var ikke så innvollvert som meg. Sto litt på sidelinjen, det har han alltid gjort. Da er det på tide han får et spark i baken. Anonymkode: 5bc74...9b5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2020 Forfatter Skrevet 30. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da er det på tide han får et spark i baken. Anonymkode: 5bc74...9b5 Det hjelper nok ikke, og han tok det fint da de sa han oppførte seg som en stefar. Vil ikke mer han. 0 Siter
RamonaK Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 29 minutter siden, stjernestøv skrev: Det hjelper nok ikke, og han tok det fint da de sa han oppførte seg som en stefar. Vil ikke mer han. Synes det er bra at du velger å stille opp😄 verste fall får du ta det helt med ro noen dager etterpå. Man føler seg jo også alltid bra når man har vært til hjelp for noen andre. Må innrømme at jeg synes mannen din har en veldig rar holdning. Men men. 0 Siter
Kayia Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 2 timer siden, stjernestøv skrev: Nevnte det for han nå, det skulle han for faen ikke være med på. Sjarmerende reaksjon... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2020 Forfatter Skrevet 30. august 2020 4 minutter siden, RamonaK skrev: Synes det er bra at du velger å stille opp😄 verste fall får du ta det helt med ro noen dager etterpå. Man føler seg jo også alltid bra når man har vært til hjelp for noen andre. Må innrømme at jeg synes mannen din har en veldig rar holdning. Men men. Ja jeg stiller jo opp for barna, men mannen min sier jeg ikke skal gjøre det. Har jo hjulpet til økonomisk også og selv fått dårlig økonomi av det, men hva gjør man ikke for barna selv om de er voksne? Ja får ta det med ro i ettertid, hun må jo finne seg en leilighet først den andre plassen. Ja han er litt sær hehe. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2020 Forfatter Skrevet 30. august 2020 1 minutt siden, Kayia skrev: Sjarmerende reaksjon... Jepp. 0 Siter
RamonaK Skrevet 30. august 2020 Skrevet 30. august 2020 9 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja jeg stiller jo opp for barna, men mannen min sier jeg ikke skal gjøre det. Har jo hjulpet til økonomisk også og selv fått dårlig økonomi av det, men hva gjør man ikke for barna selv om de er voksne? Ja får ta det med ro i ettertid, hun må jo finne seg en leilighet først den andre plassen. Ja han er litt sær hehe. Ja, de slutter jo aldri å være barna ens uansett hvor gamle de blir. Synes det er bra at du er der for dem. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2020 Forfatter Skrevet 30. august 2020 2 minutter siden, RamonaK skrev: Ja, de slutter jo aldri å være barna ens uansett hvor gamle de blir. Synes det er bra at du er der for dem. Sant det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.