Gå til innhold

Er det nødvendig?

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ville gjøre det for hun var mye på sykehuset med sin lille datter. 

Kjempe snilt gjort. Det må hun ha satt umåtelig pris på. Svigermor vaska hos meg når jeg fikk dattera, men hun har nok sniki litt også, for noen hadde vært i undertøyskuffen min😳

Fortsetter under...

5 minutter siden, RamonaK skrev:

Kjempe snilt gjort. Det må hun ha satt umåtelig pris på. Svigermor vaska hos meg når jeg fikk dattera, men hun har nok sniki litt også, for noen hadde vært i undertøyskuffen min😳

Hun satt pris på det :) Og på den tiden var jeg full i energi, var no problem det for meg. Likte å ha noe å gjøre. Det var jo creepy da å gå i undertøysskuffen din 😮 

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Hun satt pris på det :) Og på den tiden var jeg full i energi, var no problem det for meg. Likte å ha noe å gjøre. Det var jo creepy da å gå i undertøysskuffen din 😮 

Får håpe du kommer tilbake dit. Alt blir jo så mye lettere da.

Hehe, ja, hun er fryktelig nysgjerrig av seg. Var jo litt flaut. Men sa ingenting. 

5 minutter siden, RamonaK skrev:

Får håpe du kommer tilbake dit. Alt blir jo så mye lettere da.

Hehe, ja, hun er fryktelig nysgjerrig av seg. Var jo litt flaut. Men sa ingenting. 

Ja det hadde jo vært en drøm å komme tilbake dit, og da tok jeg ingen medisiner. Var glad for hver dag og jeg stod på med alt mulig, så det hadde vært noe. Tenkte til og med på å ta utdannelse, men så ble jeg dårlig igjen. 

Tror ikke jeg hadde sagt noe heller, men det får da være måte på tull. Hvem har interesse av å se andres undertøy liksom? 

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det hadde jo vært en drøm å komme tilbake dit, og da tok jeg ingen medisiner. Var glad for hver dag og jeg stod på med alt mulig, så det hadde vært noe. Tenkte til og med på å ta utdannelse, men så ble jeg dårlig igjen. 

Hvor lenge varte denne perioden da du var frisk? :)

Anonymkode: a0694...845

Annonse

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Tror det var ca to og et halvt år, de beste årene i mitt liv :) Skulle tro det var en annen person enn meg. 

Så bra! :) Det må ha vært deilig! Håper du en dag kommer dit igjen! 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så bra! :) Det må ha vært deilig! Håper du en dag kommer dit igjen! 

Ja det hadde vært godt. :) Vi flyttet til en annen plass og jeg var veldig bevisst på hva jeg tenkte, alle sa jeg var en så positiv og god person. Jeg var faktisk glad for hver dag :) 

1 time siden, kupton skrev:

Det er nødvendig å ta en dusj hver dag enten en skal til legen eller ikke.

Så fremt en ikke har tungt kroppsarbeid i løpet av dagen, eller trener, så trenger en absolutt ikke å dusje hver dag. Med andre ord så trenger en ikke å dusje hver dag så sant en ikke svetter mye.  

31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det hadde vært godt. :) Vi flyttet til en annen plass og jeg var veldig bevisst på hva jeg tenkte, alle sa jeg var en så positiv og god person. Jeg var faktisk glad for hver dag :) 

Håper inderlig du finner tilbake til det. 

Annonse

6 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja😄 og det blir du. Jeg kjenner det. Føler meg veldig nærme åndene akkurat nå. 

Ja da kunne han vært her hos meg og vi kunne hatt mye gøy sammen :D Okey, åndene er jo rundt oss hele tiden, godt å være nær de gode. 

Akkurat nå, RamonaK skrev:

Hørtes koselig ut,😄 ja men de onde er jo ikke farlige

Ja det hadde vært så koselig, har ikke sett han på lenge...så ble det jo Corona og. Savner han veldig og tenker mye på han. Vil være en del av livet hans. Nei farlige er de ikke men de lurer meg. 

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det hadde vært så koselig, har ikke sett han på lenge...så ble det jo Corona og. Savner han veldig og tenker mye på han. Vil være en del av livet hans. Nei farlige er de ikke men de lurer meg. 

Ja, da skjønner jeg at du savner han. Men du kan vel være en del av livet hans? Eller er det pga psyken ? 

Ja, de kan være skumle, men så lenge man klarer å si til seg selv at de ikke er farlige pleier jeg ikke bli redd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...