Gå til innhold

Flere her som er overvåket av politiet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Politiet tror at jeg skal drepe noen så jeg er overvåket døgnet rundt. Ganske sykt, men jeg er ikke syk nok til å bli hjulpet. Og politiet kan ikke gjøre noe før etter en har gjort noe ulovlig heller og dem har ingen bevis. Først er det på en måte helsevesenet som er nødt til å handle, så hvis man har gjort noe så blir en rettsvesenet problem. 

Anonymkode: f1b84...4b8

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, absolutt. De henger rundt husveggene her 24/7. 

Anonymkode: 383f0...339

Så sykt. Jeg trodde alle landets politifolk hang rundt i nabolaget mitt å spionere på meg jeg.. 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så sykt. Jeg trodde alle landets politifolk hang rundt i nabolaget mitt å spionere på meg jeg.. 

Ja, kjempesykt. Å neida, de henger ikke bare rundt i nabolaget ditt.  De spionerer på mange her jeg bor. 

Annonse

Ja kjenner selv til det. Har tidligere vært urettmessig straffeforfulgt og har erfart de kan pågripe kun på mistanke. Det er nok at noen lyver til de eller en ordlegger seg feil til feil person. Konspirasjoner finnes selv om en skulle ønske det ikke stemte. Når det er som verst her er jeg sikker på de overvåker mobiltelefon ved avlytting, hadde sporing på bilen min samt at den ble avlyttet ja sikkert alt rundt meg for å ta meg. Tør omtrent ikke gå ut for venter de utenfor eller i området klar til å pågripe meg. De bruker sikkert naboer og for å finne mistanke og bevis mot meg. Nå er jeg uten bil så slipper at de kan overvåke meg der  

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kjempesykt. Å neida, de henger ikke bare rundt i nabolaget ditt.  De spionerer på mange her jeg bor. 

Her har de gått så langt at de har koblet inn pst. Men jeg vet jo at de avlytte meg og følger med på internetttrafikken så det så. 

36 minutter siden, aa-k-j skrev:

Ja kjenner selv til det. Har tidligere vært urettmessig straffeforfulgt og har erfart de kan pågripe kun på mistanke. Det er nok at noen lyver til de eller en ordlegger seg feil til feil person. Konspirasjoner finnes selv om en skulle ønske det ikke stemte. Når det er som verst her er jeg sikker på de overvåker mobiltelefon ved avlytting, hadde sporing på bilen min samt at den ble avlyttet ja sikkert alt rundt meg for å ta meg. Tør omtrent ikke gå ut for venter de utenfor eller i området klar til å pågripe meg. De bruker sikkert naboer og for å finne mistanke og bevis mot meg. Nå er jeg uten bil så slipper at de kan overvåke meg der  

Men seriøst så tror jeg ikke politiet overvåker folk uten skjellig grunn til mistanke om noe. Og mine mistanker er nå derfor at du og ts enten har vært kriminelle, eller at dere er kriminelle. Vanlige, lovlydige borgere trenger nemlig ikke å være redde for politiet eller å bli overvåket av dem. 

Likevel ligger de langflate inni hekken og rosebuskene mine og spionerer på meg. Enda jeg ikke har gjort noe galt eller planlegger å gjøre noe kriminelt. En kveld gikk jeg ut til hekken der de gjemte seg og kastet vann på dem. Men profesjonelle som de er, så reagerte de ikke. De ville for alt i verden ikke røpe seg, enda det var åpenbart at jeg hadde avslørt dem. Hvor dumme går det an å bli? 

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men seriøst så tror jeg ikke politiet overvåker folk uten skjellig grunn til mistanke om noe. Og mine mistanker er nå derfor at du og ts enten har vært kriminelle, eller at dere er kriminelle. Vanlige, lovlydige borgere trenger nemlig ikke å være redde for politiet eller å bli overvåket av dem. 

Likevel ligger de langflate inni hekken og rosebuskene mine og spionerer på meg. Enda jeg ikke har gjort noe galt eller planlegger å gjøre noe kriminelt. En kveld gikk jeg ut til hekken der de gjemte seg og kastet vann på dem. Men profesjonelle som de er, så reagerte de ikke. De ville for alt i verden ikke røpe seg, enda det var åpenbart at jeg hadde avslørt dem. Hvor dumme går det an å bli? 

Har du et bilde av dem?

Anonymkode: c7f17...dba

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og der ble innlegget mitt registrert som  nr 600 000 akkurat. 600 001 med dette. Vanker det noen premie? 

Pass på så du ikke blir mistenkt for hvitvasking nå.. 

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil også ha bilde. La meg gjette var der 2 menn? Isåfall er det kanskje de samme 2 karene som sitter oppe i epletreet mitt med kikkert. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...