Gå til innhold

Snakker schizofrene på en rar måte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har undret meg noen ganger over denne genuine interessen over oppførselen til schizofrene/psykotiske personer som en eller flere åpenbart har her på DOL. Det har forekommet i ett års tid (mulig lengre) kanskje et og annet spørsmål med ujevne mellomrom om oppførsel, fremferd, om noen kan beskrive en person, funksjonsnivå/daglig fungering, bekledning osv. og nå da talemåte.

Hvorfor lurer du på dette TS? Ikke noe mistenkelig spørsmål fra min side i utgangspunktet, og ditt spørsmål henger kanskje ikke sammen med de andre jeg refererer til, men egentlig "interessant" på sitt vis å vite hvorfor du er interessert i dette fordi jeg ikke har evne til å forstå helt hvorfor dette skal være interessant. Jeg trenger litt hjelp... :)

Jeg har også lurt på det samme som Eva S. Så kanskje ts vil svare?  Jeg har schizofreni og svarer gjerne på gode/godt formulert spørsmål. 

Men ts,her har du litt svar på spørsmålet ditt,sånn som dette skriver jeg og sånn som dette snakker jeg.

Anonymkode: 70836...12f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...