girlinyellow Skrevet 1. september 2020 Skrevet 1. september 2020 Altså... er det noen som veit om det er vanlig å få masse ekstrasystoler når man er hypoman? Har ingen tidlig på dagen, men utover ettermiddagen/kvelden, etter å ha gjort mye i løpet av dagen, liksom, så er det skikkelig humpetitten i brystkassa. Blir ikke redd, eller noe, men lurer på om det er noe mange opplever i en slik *fase*? Hva betyr det, liksom? Betyr det at hjertet mitt sier: "skjerp deg og slapp av, for FAEN", eller noe?👀 Andre her inne som får det samme? 0 Siter
girlinyellow Skrevet 1. september 2020 Forfatter Skrevet 1. september 2020 5 minutter siden, Marye skrev: Aldri opplevd dette Det er jo bra. Jeg kom på at jeg har hatt det før, når jeg har vært hypoman eller manisk. Hadde egentlig glemt det... Er vel noe kjemi... 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 1. september 2020 Skrevet 1. september 2020 Kjemi er nok svaret. Man produserer mer stresshormoner når man er hypoman. 1 Siter
Villanda Skrevet 1. september 2020 Skrevet 1. september 2020 4 timer siden, girlinyellow skrev: Altså... er det noen som veit om det er vanlig å få masse ekstrasystoler når man er hypoman? Har ingen tidlig på dagen, men utover ettermiddagen/kvelden, etter å ha gjort mye i løpet av dagen, liksom, så er det skikkelig humpetitten i brystkassa. Blir ikke redd, eller noe, men lurer på om det er noe mange opplever i en slik *fase*? Hva betyr det, liksom? Betyr det at hjertet mitt sier: "skjerp deg og slapp av, for FAEN", eller noe?👀 Andre her inne som får det samme? Ikke sett noen sammenheng der, men har hatt perioder med en god del ekstraslag. Husker ikke om det har fallt sammen med hypomani. Men jeg kan bli skjelven og andpusten. Sikkert få høyere puls også. Husker du å spise i hypomanien? Det går an å få ekstraslag pga lavt blodsukker. Tolker det du skriver om som ekstraslag, eller mener du bare hard/hurtig puls? 0 Siter
girlinyellow Skrevet 1. september 2020 Forfatter Skrevet 1. september 2020 20 minutter siden, Villanda skrev: Ikke sett noen sammenheng der, men har hatt perioder med en god del ekstraslag. Husker ikke om det har fallt sammen med hypomani. Men jeg kan bli skjelven og andpusten. Sikkert få høyere puls også. Husker du å spise i hypomanien? Det går an å få ekstraslag pga lavt blodsukker. Tolker det du skriver om som ekstraslag, eller mener du bare hard/hurtig puls? Haha, nei. Godt poeng. Har spist 4 boller tilsammen de tre siste dagene👁️👁️ 0 Siter
Villanda Skrevet 2. september 2020 Skrevet 2. september 2020 8 timer siden, girlinyellow skrev: Haha, nei. Godt poeng. Har spist 4 boller tilsammen de tre siste dagene👁️👁️ Kanskje det hjelper om du greier spise mer? 0 Siter
girlinyellow Skrevet 2. september 2020 Forfatter Skrevet 2. september 2020 2 timer siden, Villanda skrev: Kanskje det hjelper om du greier spise mer? Skal prøve det 👍 0 Siter
ISW Skrevet 2. september 2020 Skrevet 2. september 2020 Alt som stresser kroppen gir ekstraslag. Både lite søvn, lite matinntak og hyperaktivitet. Du må få behandlet hypomanien, spise skikkelig og sove om natten. Ekstraslagene er bare et symptom. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 Skrevet 2. september 2020 jeg kan få hjertebank, hjertebank og tror jeg har opplevd ekstraslag også. Sist jeg var hypoman lå hvilepulsen min på ca. 100. Anonymkode: 6dd1a...526 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: jeg kan få hjertebank, hjertebank og tror jeg har opplevd ekstraslag også. Sist jeg var hypoman lå hvilepulsen min på ca. 100. Anonymkode: 6dd1a...526 Mente høy puls og hjertebank. Anonymkode: 6dd1a...526 0 Siter
girlinyellow Skrevet 2. september 2020 Forfatter Skrevet 2. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg kan få hjertebank, hjertebank og tror jeg har opplevd ekstraslag også. Sist jeg var hypoman lå hvilepulsen min på ca. 100. Anonymkode: 6dd1a...526 Ok🙂 Hvilepulsen min er på 46-50 nå🙃 0 Siter
girlinyellow Skrevet 2. september 2020 Forfatter Skrevet 2. september 2020 6 timer siden, ISW skrev: Alt som stresser kroppen gir ekstraslag. Både lite søvn, lite matinntak og hyperaktivitet. Du må få behandlet hypomanien, spise skikkelig og sove om natten. Ekstraslagene er bare et symptom. Får medisiner, men har plutselig ikke like god effekt 🙃🤘🏻 Vet ikke hvorfor... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.