Gå til innhold

Herregud, hjertet mitt går helt bananas. Hypoman.

Anbefalte innlegg

Altså... er det noen som veit om det er vanlig å få masse ekstrasystoler når man er hypoman? Har ingen tidlig på dagen, men utover ettermiddagen/kvelden, etter å ha gjort mye i løpet av dagen, liksom, så er det skikkelig humpetitten i brystkassa. Blir ikke redd, eller noe, men lurer på om det er noe mange opplever i en slik *fase*? Hva betyr det, liksom?
Betyr det at hjertet mitt sier: "skjerp deg og slapp av, for FAEN", eller noe?👀
Andre her inne som får det samme?

Fortsetter under...

4 timer siden, girlinyellow skrev:

Altså... er det noen som veit om det er vanlig å få masse ekstrasystoler når man er hypoman? Har ingen tidlig på dagen, men utover ettermiddagen/kvelden, etter å ha gjort mye i løpet av dagen, liksom, så er det skikkelig humpetitten i brystkassa. Blir ikke redd, eller noe, men lurer på om det er noe mange opplever i en slik *fase*? Hva betyr det, liksom?
Betyr det at hjertet mitt sier: "skjerp deg og slapp av, for FAEN", eller noe?👀
Andre her inne som får det samme?

Ikke sett noen sammenheng der, men har hatt perioder med en god del ekstraslag. Husker ikke om det har fallt sammen med hypomani.

Men jeg kan bli skjelven og andpusten. Sikkert få høyere puls også. 

Husker du å spise i hypomanien? Det går an å få ekstraslag pga lavt blodsukker.

Tolker det du skriver om som ekstraslag, eller mener du bare hard/hurtig puls?

20 minutter siden, Villanda skrev:

Ikke sett noen sammenheng der, men har hatt perioder med en god del ekstraslag. Husker ikke om det har fallt sammen med hypomani.

Men jeg kan bli skjelven og andpusten. Sikkert få høyere puls også. 

Husker du å spise i hypomanien? Det går an å få ekstraslag pga lavt blodsukker.

Tolker det du skriver om som ekstraslag, eller mener du bare hard/hurtig puls?

Haha, nei. Godt poeng. Har spist 4 boller tilsammen de tre siste dagene👁️👁️

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg kan få hjertebank, hjertebank og tror jeg har opplevd ekstraslag også. Sist jeg var hypoman lå hvilepulsen min på ca. 100. 

Anonymkode: 6dd1a...526

Mente høy puls og hjertebank.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg kan få hjertebank, hjertebank og tror jeg har opplevd ekstraslag også. Sist jeg var hypoman lå hvilepulsen min på ca. 100. 

Ok🙂 Hvilepulsen min er på 46-50 nå🙃

6 timer siden, ISW skrev:

Alt som stresser kroppen gir ekstraslag. Både lite søvn, lite matinntak og hyperaktivitet. Du må få behandlet hypomanien, spise skikkelig og sove om natten. 

Ekstraslagene er bare et symptom. 

Får medisiner, men har plutselig ikke like god effekt 🙃🤘🏻 Vet ikke hvorfor... 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...