kupton Skrevet 1. september 2020 Skrevet 1. september 2020 1 time siden, Lillemus skrev: Jeg fikk 4 av 30. Men hva i all verden er et upersonlig sexliv??? Det er når du knuller rundt med folk du knapt kjenner. 0 Siter
kupton Skrevet 1. september 2020 Skrevet 1. september 2020 Selvvurdering/diagnostisering av psykopat har jeg ingen tro på. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 2. september 2020 Skrevet 2. september 2020 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er folk 100% ærlige nå? Anonymkode: d6ba7...c09 Ja, i den grad man kan stole på slike. Jeg fikk 10 og det så ikke helt positivt ut i omtalen. Tok også en test ang. skadelig relasjon ift. foreldre og der fikk jeg 6 av 8 poeng, så ikke bra der heller... Men sto det ikke noe på nettsiden at de brukte testresultatene til statistiske formål? Det synes jeg er litt tvilsom statistikk om jeg husker og leste riktig, men mulig jeg husker feil i farten, men tenker i så fall at det må bli en upålitelig statistikk. Jeg tenker i hvert fall litt som @Kupton at en bør ha liten tro på selvtester generelt. Endret 2. september 2020 av Eva Sofie 0 Siter
Grendel Skrevet 2. september 2020 Skrevet 2. september 2020 Jeg fikk 6 av 30, og er tydeligvis mer psykopatisk enn de fleste her. De eneste psykopatiske trekkene er "litt upålitelig" fordi jeg kan glemme/utsette ting. Som litt introvert nerd blir det ikke toppscore på sjarm, men jeg har intellektuelle evner innen matte i alle fall. Det ble middels der også. Egentlig synes jeg det var bra, men de fleste her er enda mindre psykopater enn meg. 0 Siter
Glitter Skrevet 2. september 2020 Skrevet 2. september 2020 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk har en tendens til å overvurdere det positive og undervurdere det negative. Anonymkode: d6ba7...c09 Jeg er motsatt når det gjelder meg selv. Ser stort sett kun det negative. Endret 2. september 2020 av Glitter 0 Siter
Trine Skrevet 2. september 2020 Skrevet 2. september 2020 11 av 30. Men det var noen jeg var litt usikker på, hvor halve spørsmålet var ja og halve nei. Der svarte jeg nok ikke til min fordel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.