Gå til innhold

Hjertesukk


Gjest jena

Anbefalte innlegg

Hjertesukk!

Det er så godt å ha denne siden, samtidig som det skulle være så unødvendig.

Vi har prøvd etter å mistet lille Rakel- jenta vår, å få en ny sjanse, men jeg har vanskelig for å bli gravid.

Så mange år vi prøvde på Rakel!

Så jeg blir så trist i meg, hver gang mensen kommer.

Sliter på helsa!!!

Et gratisopphold på SPA- hotell dekket av trygdekontoret, skulle vi fått!

For det trenger vi virkelig.

Føler sterkt på en uke der man bare kan slappe av og få alt servert og være for seg selv innimellom.

Jaja det blir vel med ønsket.

Barna våre er med oss alltid i våre hjerter, og til alle sammen; En god påske så godt det går an!

Klem fra...........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maria

Kjære deg!

Føler med deg i sorgen. Er glad du kan finne trøst her inne, vi er mange i din situasjon som forstår hvordan du har det. Det er trist at det skal være nødvendig med en side som heter "et barn for lite", det skulle ikke vært slik. Men når man først er rammet av sorgen ved å miste et barn så er det godt å ha noen å betro seg til, lette sitt hjerte og dele sin frustrasjon med.

Jeg håper at du snart blir gravid igjen og at du kan få opplevde litt glede med å ha en ny liten spire som vokser i magen din.

Jeg har ikke fått med meg din historie så jeg vet ikke hvor lenge det er siden du mistet og hvor lenge du har prøvd å bli gravid igjen, men jeg ønsker deg lykke til med prøvingen.

Jeg har hørt at sorg og savn kan gjøre det vanskeligere å bli gravid, så det kan jo være en forklaring på hvorfor det tar tid å bli gravid.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Føler med deg i sorgen. Er glad du kan finne trøst her inne, vi er mange i din situasjon som forstår hvordan du har det. Det er trist at det skal være nødvendig med en side som heter "et barn for lite", det skulle ikke vært slik. Men når man først er rammet av sorgen ved å miste et barn så er det godt å ha noen å betro seg til, lette sitt hjerte og dele sin frustrasjon med.

Jeg håper at du snart blir gravid igjen og at du kan få opplevde litt glede med å ha en ny liten spire som vokser i magen din.

Jeg har ikke fått med meg din historie så jeg vet ikke hvor lenge det er siden du mistet og hvor lenge du har prøvd å bli gravid igjen, men jeg ønsker deg lykke til med prøvingen.

Jeg har hørt at sorg og savn kan gjøre det vanskeligere å bli gravid, så det kan jo være en forklaring på hvorfor det tar tid å bli gravid.

Klem fra

Hei

Tusen takk for varme ord.

Det er 1 år og 3 måneder siden vi mistet jenta vår, i dødfødsel, 14 dager på overtid.

Navlestrenger flere ganger rundt halsen og kroppen.

Hun var 3600 og 54 lang, og selvsagt verdens skjønneste lille jente.

Vi har vel prøvd i nesten et år, latt naturen gå sin gang, men uten hell.

men sorgen og psyken gjør nok sitt, i tillegg til vanskeligheter "medisinsk".

Det er tungt, og jeg føler meg fullstendig utslitt.

Men det blir vel vår tur en gang, kansje?

God påske til deg.

Hilsen.......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...