Gå til innhold

Kan man bestille pizza fra Peppes og servere på julaften?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det innafor? Liker ikke ribbe og feit mat.

Anonymkode: cb639...2d0

Peppes har nok stengt på julekvelden. Kanskje satse på en Grandiosa. 

Anonymkode: b815e...830

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er stengt. Lag selv heller 🙂 er da masse god mat å servere som ikke er fet. Du bestemmer jo selv hva du vil spise

Anonymkode: 8f8ea...e13

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Peppes har nok stengt på julekvelden. Kanskje satse på en Grandiosa. 

Anonymkode: b815e...830

Er du sikker på at Peppes og McDonalds stenger på juleaften?  Noen steder må turister finne steder å spise.

Anonymkode: 5a039...29d

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er stengt. Lag selv heller 🙂 er da masse god mat å servere som ikke er fet. Du bestemmer jo selv hva du vil spise

Den dagen jeg spiser pizza eller hamburger på juleaften så står ikke verden til påske😣.  Men, jeg hadde ikke hatt problemer med å være alene på juleaften og spise noe enkelt.  Jeg tror jeg har engang i livet spist ribbe på juleaften og engang pinnekjøtt.  Jeg har hatt mange fantastiske julekvelder for det, og mye god mat😊

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste utesteder har nok stengt, men om de du skal feire med er inneforstått med at det blir pizza på julaften så er det jo greit det. 😊 På den annen side må man jo ikke ha ribbe, det finnes jo så mye annet som er bedre enn pizza og som ikke er fett! 

Endret av Lillemus

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Peppes har nok stengt på julekvelden.

Jeg tror faktisk det kjøres ut ganske mye pizza på julaften, det er mange som må være på jobb og får lov til å bestille mat siden det er jul. Men jeg har ikke sjekket det.

Hvis man bestiller i god tid, tror jeg man kan få levert full middag (noe annet enn både pizza og ribbe) på døra. Når julen nærmer seg, pleier det å komme artikler av typen "slik får du en stressfri julaften" i nettavisene.

Man kan spise hva man selv vil men jeg ville ikke ha servert det til gjester. Mattradisjon er en viktig del av jula. Luktene og følelsene rundt måltide. Man kunne heller prøve å redusere fettet i julemåltidet og spise mer av grønnsakene?. 

Anonymkode: 1a793...826

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke liker fet mat bør du finne på noe annet enn pizza.

Og nei, ikke innafor på julaften i min verden heller.

4 timer siden, Ekstra skrev:

Hvis du ikke liker fet mat bør du finne på noe annet enn pizza.

Og nei, ikke innafor på julaften i min verden heller.

Hvis man ikke har familie og venner og skal være alene på julaften må det vel være lov?

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis man ikke har familie og venner og skal være alene på julaften må det vel være lov?

I hovedinnlegget snakket du om å servere, da antok jeg du skulle ha gjest/gjester. Om du skal være alene kan du selvsagt ha hva som helst.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig, men i overskriften står det jo spesifisert servere og da antar man jo at det kommer flere enn en selv. Om jeg skulle til noen på julaften med middag og pakkeåpning og greier så hadde jeg blitt mektig skuffet om det ble servert pizza og kun det om jeg ikke hadde fått klar beskjed om det på forhånd.

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til en annen gang: Du trenger ikke spørre noen hva du selv skal spise/gjøre/mene. Om du lurer på om andre syns det du har valgt er greit, må du tåle at andre mener noe annet enn det du har valgt. Dét betyr imidlertid ikke at du ikke står fritt til å velge det du ønsker selv. See?

På 7.9.2020 den 0.51, AnonymBruker skrev:

Er godt med hjemmelaget pizza  :)

Anonymkode: 8950f...80c

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er godt med hjemmelaget pizza  :)

Anonymkode: 8950f...80c

Ja og min svigerdatter lager verdens beste hjemmelagede pizza.  Jeg ville likevel synes det var stusslig på juleaften hvis hun serverte det.  Kjøpepizza er ikke så god som hennes, men om jeg satt alene på juleaften så ville jeg spise noe annet enn pizza.  Jeg tror jeg heller ville laget meg grøt med masse rosiner😀

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...