Gå til innhold

Er det slik for andre også?

Anbefalte innlegg

At kroppen, som psyken, også blir tung når man ikke har det bra psykisk? Det har vært skikkelig tungt å jobbe idag. Har ikke orket å gjøre halvparrten av det jeg skal. Kroppen er som bly. Har lyst til å bare legge meg på sofaen med en stor plate sjokolade. Jeg føler meg utladet. Lurer på om det er normalt. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456866-er-det-slik-for-andre-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er vel vanlig når man blir alvorlig deprimert at man ikke orker å gjøre noe eller snakke med noen. I motsetning til de som kun er middels deprimerte orker fortsatt å gjøre ting å være sosial. 

Anonymkode: bb34a...752

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er vel vanlig når man blir alvorlig deprimert at man ikke orker å gjøre noe eller snakke med noen. I motsetning til de som kun er middels deprimerte orker fortsatt å gjøre ting å være sosial. 

Anonymkode: bb34a...752

Jeg er kke deprimert, har det bare tungt. 

2 timer siden, dolmio skrev:

Jeg er kke deprimert, har det bare tungt. 

Tror det er vanlig. Jeg kan også bli sånn, kroppen er tung og alt går i slow motion.

Trist at du har det så tungt, prøv å tenk på alt du har klart. Du har jo vært utrolig flink med maten vekta osv💚

2 timer siden, dolmio skrev:

At kroppen, som psyken, også blir tung når man ikke har det bra psykisk? Det har vært skikkelig tungt å jobbe idag. Har ikke orket å gjøre halvparrten av det jeg skal. Kroppen er som bly. Har lyst til å bare legge meg på sofaen med en stor plate sjokolade. Jeg føler meg utladet. Lurer på om det er normalt. 

Så absolutt!! Et av mine hovedsymptom i noen depresjoner,  også i denne. Utenom depresjoner vet jeg ikke hvor vanlig. Jeg for min del, og der kan vel alle, kan jo bli veldig sliten i friske perioder også, men det er annerledes. SÅ tung i kroppen som i depresjoner blir jeg ikke når jeg er frisk fra depresjon, med mindre jeg er fysisk syk med feber. Men det er meg.

Endret av Villanda
4 timer siden, dolmio skrev:

Ja for meg er det tungt å gjøre ting, det psykiske og det fysiske henger sammen. 

Annonse

For egen del henger dette sammen med depressive perioder. En og annen dag kan bli slik ellers også, men da ligger det ofte andre forklaringer bak som kan finnes om jeg tenker på hva jeg har gjort eller hva som har skjedd siste dager eller siste tiden som jør at jeg får en slik reaksjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...