Gå til innhold

Gleder du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, jeg gjør vel egentlig det, slik jeg har gjort de fleste jul i mitt voksne liv. Da jeg ble voksen, fikk jeg selv anledning til å forme min egen jul slik jeg selv ville ha den og ikke slik andre påprakket meg den. Jeg fikk anledning å ta kontroll over en situasjon og ikke den over meg og det synes jeg var fint å se. Dessuten gjør jeg akkurat så mye eller lite ut av juleforberedelsene som jeg orker det året. De rundt meg har blitt og mest sannsynlig blir fornøyde uansett - og vil de klage, får de gjøre forbedringene selv ;) 

Annonse

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Ja. 😊 Det er alt for tidlig å slippe løs julegleden ennå, men ja, jeg er veldig glad i julen. 🤶🎅

Ja, det er for tidlig, men jeg har begynt å samle gaver til kalenderen til datteren. I år så aner jeg ikke hvor jeg skal være julaften. Nå har jeg alltid gruet meg til jula, men det skal jeg ikke i år. I år skal jeg ha en fin jul, selv om jeg eventuelt blir hjemme for meg selv.

2 timer siden, emilie321 skrev:

Ja, det er for tidlig, men jeg har begynt å samle gaver til kalenderen til datteren. I år så aner jeg ikke hvor jeg skal være julaften. Nå har jeg alltid gruet meg til jula, men det skal jeg ikke i år. I år skal jeg ha en fin jul, selv om jeg eventuelt blir hjemme for meg selv.

Jeg har begynt med julegaver for lenge siden, men det er fordi jeg syr og strikker mye selv og det tar tid. 😊 Har ikke kjøpt noen gaver ennå nei. 

1 time siden, Lillemus skrev:

Jeg har begynt med julegaver for lenge siden, men det er fordi jeg syr og strikker mye selv og det tar tid. 😊 Har ikke kjøpt noen gaver ennå nei. 

Så flink du er😊 

Har bare begynt med gaver til kalenderen da. I år blir det ikke så mange gaver til jul, da jeg bare gir til de jeg er hos + barna. Vet ikke hvor jeg skal være ennå, annet enn der jeg var i fjor, skal jeg ikke være.

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitter du alene fordi du ønsker det, eller er det fordi du har ingen å være sammen med?

Anonymkode: 39218...97a

Jeg har noen å være sammen med. Men det krever litt reising. Og det har jeg ikke lyst til i Pandemi tiden som er nå. Dessuten er det fortsatt usikkert om jeg blir alene. Jeg skal nok klare å være alene. Jeg er alene hele tiden ellers også. Man har jo telefon da.

Anonymkode: fab33...0c0

Annonse

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Har ikke så lyst til å ha besøk på julaften, men det har blitt en selvfølge at alle skal være her. Og det liker jeg ikke i disse coronatider. 

Si fra om det NÅ slik at dere i fellesskap kan finne en løsning, ikke kom med det 20. desember eller på julaften... 

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Si fra om det NÅ slik at dere i fellesskap kan finne en løsning, ikke kom med det 20. desember eller på julaften... 

Er ikke så flink til å si ifra om sånt, men må vel bare gjøre det. Men mulig det blir til at alle blir her hvis ikke mannen setter seg på bakbena da. 

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er ikke så flink til å si ifra om sånt, men må vel bare gjøre det. Men mulig det blir til at alle blir her hvis ikke mannen setter seg på bakbena da. 

Hvor mange blir det da?

Anonymkode: 65c97...7f0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...